استانها » تولیدی » خبر پوششی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 578618
چهارشنبه - 28 آذر 1397 - 14:25

بررسی مشکلات ۴۰۰ مازنی در اولین ملاقات عمومی شهرستانی استاندار مازندران

بیش از ۴۰۰ مازنی در ملاقات عمومی احمد حسین زادگان استاندار مازندران در سالن فرمانداری بابل حضور یافته و مشکلات خود را در میان گذاشتند. ‎

بررسی مشکلات ۴۰۰ مازنی در اولین ملاقات عمومی شهرستانی استاندار مازندران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، استاندار مازندران به همراه سرپرست معاونت عمرانی استانداری و جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرای استان و فرماندار بابل صبح امروز بعد از دیدار با خانواده دو شهید همرزمش در سالن اجتماعات فرمانداری بابل حضور یافت و پاسخ‎گوی مشکلات مردمی شد.

احمد حسین زادگان در حاشیه ملاقات عمومی با مردم مازندران در بابل در جمع خبرنگاران گفت: در راستای سیاست های دولت و نظام جمهوری اسلامی مسئولین باید ارتباطی تنگاتنگ با مردم در جهت رفع مشکلات آنها داشته باشند.

وی بیان داشت: مزیت برگزاری چنین نشست ها این است که مسئولین از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شوند و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

استاندار مازندران ادامه داد: امروز بخش زیادی از درخواست‌ها در حوزه اشتغال بوده و در برخی از موارد نیز در خصوص مسائل اقتصادی هم مشکلاتی مطرح شده که دستورات لازم برای رفع آن داده شد.

حسین زادگان اظهار داشت: بدون تردید این سیاست دنبال خواهد شد و مدیران کل هم در شهرستان ها حضور می یابند و در راستای رفع مشکلات مردم گره گشایی خواهند کرد.

وی بیان داشت: بعد از شهرستان بابل در غرب استان هم حضور خواهیم یافت و به نوبت در تمامی شهرهای مازندران این ملاقات عمومی برگزار خواهد شد.

حسین زادگان گفت: معاونان استاندار مازندران هم در شهرهای مختلف حضور به هم رسانده و مشکلات مردم را از نزدیک رصد می کنند و نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

وی بیان داشت: بر اساس همین سیاست فرمانداران هر شهر هم در بخش های مختلف حضور یافته و ارتباطات تنگاتنگی را هم با مردم خواهند داشت.

استاندار مازندران افزود: از جمله فواید این نشست‌ها در شهرستان های مختلف آن است که از نظرات و پیشنهادات مردم هم برای رفع مشکلات بهره می گیریم