تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 552379
یکشنبه - 11 آذر 1397 - 20:03

بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت؛ هوآوی، سامسونگ یا نوکیا

بهترین گوشی های ارزان قیمت در بازار ایران شرایط جالبی را تجربه نمی کنند.

بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت؛ هوآوی، سامسونگ یا نوکیا

به گزارش پایگاه خبری ربیع،بهترین گوشی های ارزان قیمت در بازار ایران شرایط جالبی را تجربه نمی کنند. تا سال گذشته گوشی های مقرون به صرفه با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان در اختیار کاربران قرار می گرفت، اما در حال حاضر به واسطه تغییر قیمت ها، گوشی های کمتر از یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان را باید موبایل های ارزان قیمت بازار در نظر گرفت. بهترین گوشی های ارزان قیمت نیز مانند تمام گوشی های با این رده قیمت، امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار نمی دهند، اما به هر حال خریدهای خوبی برای برخی کاربران مطابق با نیازهای آنها تلقی می شوند.

در حال حاضر دو گوشی از کمپانی هوآوی و یک موبایل از برند کره ای سامسونگ به عنوان بهترین گوشی های ارزان قیمت محسوب می شوند. در این مطلب قصد داریم به بررسی برخی از بهترین گوشی های ارزان قیمت بپردازیم.

گوشی موبایل  HONOR 7S؛ یکی از پرفروش ترین گوشی های بازاربررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت ، گوشی موبایل  Honor 7S؛ یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار

این گوشی هوشمند توانسته است در شرایط فعلی فروش بسیار خوبی را به دست آورد. آنر ۷ اس با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری دو گیگابایتی، خود را از بقیه گوشی های خوش قیمت جدا کرده است. این گوشی بسیار زیبا یک دوربین ۱۳مگاپیکسلی دارد و حضور اندروید ۸.۱ برای این محصول به نحوی سایر رقبا را به چالش می کشد. این گوشی خوش قیمت و بسیار زیبا در بخش باتری نیز عملکرد موفقی دارد؛ حضور یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برای این گوشی موبایل یک ویژگی بسیار خوب تلقی می شود. در کنار این ویژگی های بسیار جالب، نسبت تصویر ۱۸ به ۹ این گوشی موبایل بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

گوشی موبایل Y3 2018 هوآویبررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت ، گوشی موبایل Y3 2018 هوآوی

این گوشی هوشمند، ارزان ترین موبایل هوآوی در بازار جهانی محسوب می شود. دوربین اصلی هشت مگاپیکسل و سلفی دو مگاپیکسلی شرایط خوبی را متناسب با حدود قیمت این محصول در اختیار کاربران قرار می دهد. هوآوی ارزان ترین گوشی موبایل خود را با اندروید ۸ روانه بازار فروش کرده است تا به نوعی رقابت خوبی با برند نوکیا داشته باشد. این گوشی هوشمند به نوعی ارزان ترین موبایل بازار محسوب می شود.

گوشی موبایل نوکیا ۳.۱بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت ، گوشی موبایل نوکیا 3.1

برند نوکیا در تمام رده قیمت ها نماینده های خوبی دارد. گوشی هوشمند انتخاب شده می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف کند اما این محصول در تعدادی محدود موجود شده است. این گوشی هوشمند با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی هشت مگاپیکسلی در این بخش بسیار قدرتمند است. حضور پردازنده هشت هسته ای برند مدیا تک در کنار رم نرم افزاری دو گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، بدون شک یک خرید بسیار خوب در میان گوشی های موجود در بازار خواهد بود.

گوشی موبایل گلکسی J3 نسخه ۲۰۱۶بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت ، گوشی موبایل گلکسی J3 نسخه 2016

کمپانی سامسونگ بدون شک گران تر از برندهای دیگر موبایل است که در این رده قیمت فعالیت می کنند اما نماینده سامسونگ در این بخش از صفحه نمایش سوپرآمولد بهره می برد و در بخش صفحه نمایش بسیار قدرتمندتر از برندهای دیگر است. این گوشی هوشمند با هشت گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری یک گیگابایتی برای افرادی که قصد دارند نرم افزارهای متعددی را روی گوشی خود نصب کنند، گزینه مناسبی به شمار نمی رود اما باتری و صفحه نمایش این گوشی هوشمند شرایط بسیار خوبی دارد.