استانها » البرز
کد خبر : 868540
چهارشنبه - 8 آبان 1398 - 17:48

برخورد با هرگونه اخلال‌گری در برگزاری انتخاباتی سالم

فرماندار شهرستان کرج گفت: برخورد با هرگونه اخلال‌گری در امر برگزاری انتخابات بدون مماشات برابر قانون صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار شهرستان کرج صبح امروز در جریان بازدید از سایت مرکز فنی و حرفه ای شهید خدایی (محل توزیع و تجمیع صندوق های اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی) آخرین وضعیت امکانات و تجهیزات را مورد بررسی قرار داد و گفت: تلاش شده تا در مدت باقی مانده بتوانیم پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی آبرومندانه را در شهرستان کرج داشته باشیم.

فرماندار شهرستان کرج در ادامه با هشدار به اخلال گران در برگزاری انتخاباتی سالم و بی حاشیه تصریح کرد: با هرگونه اخلال گری در امر برگزاری انتخابات بدون مماشات برابر قانون، برخورد خواهیم کرد. با غوغاسالاری ها و حاشیه سازی ها کاری نداریم و به هیاهوها و شایعات نیز اهمیتی نمی دهیم؛ همه دستگاه های نظارتی و امنیتی در کنار هم هستیم و ملاک عمل ما اجرای قانون انتخابات خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به فرمان رهبر معظم انقلاب به دنبال ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو هستیم، اضافه کرد: تعامل خوبی با هیأت نظارت بر انتخابات در استان وجود دارد و با تأکیدات استاندار با رعایت اصل بی طرفی به حول و قوه الهی، انتخاباتی باشکوه و بدون حاشیه را برگزار خواهیم کرد. تمام ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با شکوه در شهرستان کرج پیش بینی شده است.

انتهای پیام/س