تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 342346
سه شنبه - 12 تیر 1397 - 15:31

برترین بازی مبارزه ایی سال وارد بازار می شود

بازی رایانه ایی Blade Strangers به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. Blade Strangers را می توان یکی از هیجان انگیز ترین بازی های سال ۲۰۱۸ نامید که انتظار می رود با سبک مبارزه ایی و ظاهری جذاب یکی از چالش بر انگیز ترین بازی های این بازه ی زمانی خواهد بود.

برترین بازی مبارزه ایی سال وارد بازار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،این بازی مبارزه ایی که توسط استودیو Nicalis ,Inc توسعه یافته است برای کنسول های بازی پلی استیشن چهار، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی برای عرضه و فروش آماده شده است.

در سال های اخیر بازی های مبارزه ایی بسیاری تولید و عرضه شده اند و برترین بازی های این سبک کاملا قابلا پیش بیتی بودند و حضور بازی مورتال کمبت و تیکن در این جمع آن ها را شناخته تر از گذشته ساخت. حال امسال نیز خبر های بسیاری از ساخت این سبک بازی منتشر شده است و به نظر می رسد Blade Strangers در این سال به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. سازندگان این بازی طی یک خبر توییتری اعلام کردند که محصول جدید خود را در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۸ (۶ شهریور ۹۷) در اختیار کاربران و علاقه مندان این سبک بازی پرطرفدار قرار خواهد گرفت. نکته جالب این بازی را می توان این موضوع دانست که هنوز خبری از انتشار این عنوان برای ایکس باکس وان نیست و به نظر می رسد Blade Strangers یا در مدتی دیگر برای این کنسول بازی ساخته خواهد شد یا باید کاربران این کنسول پرطرفدار برای بازی های مبارزه ایی خود به سراغ عنواین دیگری بروند.

طبق اعلامیه منتشر شده توسط استودیو Nicalis, Inc  علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت این کمپانی بازی یاد شده را پیش خرید کنند و مطابق رویه بیشتر شرکت ها چند روز زودتر از سایرین این بازی مبارزه ایی را بر روی کنسول های بازی خود اجرا کنند همچنین باید منتظر خبر هایی دیگری باشیم که افراد که پیش فروش این بازی را انجام می دهند چه امکاناتی را نیز زودتر و بیشتر از سایرین دریافت خواهند کرد.

بازی Blade Strangers  که امید های بسیاری برای فروش بسیار خوب در بازار فروش بازی های رایانه ایی دارد را می توان یک بازی دو بعدی و کراس اور دانست که از لحاظ گرافیکی نباید توقع بسیار زیادی از آن داشت اما این بازی دارای شخصیت‌های اصلی دیگر عناوین مستقل در آن به عنوان قهرمان حضور دارند که از جمله این بازی‌های می‌توان به  Shovel Knight  و The Binding of Isaac  و Cave Story  و Code of Princess و  Azure Striker Gunvolt اشاره کرد که هرکدام از این عناوین طرفداران بسیار زیادی داشته اند و شرکت توسعه دهنده این بازی به واسطه حضور شخصیت های معروف بتواند طرفداران این عناوین را نیز به سمت خود بکشاند و از تعداد بیشمار کاربران آن عناوین نیز به سود خود بهره ببرد.