تولیدی » شهرستان های اصفهان » لنجان
کد خبر : 203969
پنجشنبه - 21 دی 1396 - 07:14

برای نخستین بار؛صادرات میلگرد به انگلستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع،معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه  نخستین محموله میلگرد شرکت ذوب آهن به انگلستان صادر شده است، گفت: بیش از ۵هزار تن میلگرد،از این شرکت به انگلستان صادر شد . احسان دشتیانه  از مذاکره این شرکت با خریداران انگلیسی به منظور عقد قرار دادهای بیش تر صادرات […]

برای نخستین بار؛صادرات میلگرد به انگلستان

به گزارش پایگاه خبری ربیع،معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه  نخستین محموله میلگرد شرکت ذوب آهن به انگلستان صادر شده است، گفت: بیش از ۵هزار تن میلگرد،از این شرکت به انگلستان صادر شد .
احسان دشتیانه  از مذاکره این شرکت با خریداران انگلیسی به منظور عقد قرار دادهای بیش تر صادرات محصول  خبر داد و افزود : بهای هر تن از این محصول ۵۰۵دلار است .
وی با اشاره به اینکه این شرکت به عنوان نخستین فولادساز ایرانی و یکی از معدود فولادسازان منطقه موفق به دریافت گواهینامه شرکت انگلیسی معتبر UK CARES برای مطابقت محصول میلگردهایBS 4449:2005 Grade B500 Bو نیز گواهی سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۰۸ در حوزه تولید شمش و میلگرد شد ه است گفت: دریافت این گواهینامه  امکان صادرات میلگرد ذوب آهن به انگلستان و سایر کشورهای بریتانیا را فراهم می کند.
معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن افزود: هم اکنون محصولات این شرکت به ۱۵کشور در چهار قاره صادر می شود و هدف این شرکت گذر از یک میلیون تن صادرات است.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری