جهاد و مقاومت » حماسه و پایداری » فرهنگ و هنر
کد خبر : 262836
چهارشنبه - 22 فروردین 1397 - 14:23

بخشی از وصیت‌نامه شهید قربانعلی فتاحی

ای امت حزب الله و اسلامی ایران! در رژیمی بودیم پُر از ظلم و جور و فساد که امام امت، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی قیام نمود و اسلامی که در حال تضعیف بود، زنده کرد و به دست این ملت اسلامی داد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید قربانعلی فتاحی

ای خدای من! من میهمان تو هستم که به درگاه تو آمده‌ام. ای خدایی که به بندگان احسان می‌کنی! بنده‌ی گناهکار تو هستم و به در خانه‌ات آمده‌ام؛ پس به نیکی‌های خودت، درگذر از کارهای زشت و ناستوده‌ی من. ای کریم، ای پرده پوش عیب‌ها و عالم بر عیب‌های ما! درگذر از گناهانم.

ای امت حزب الله و اسلامی ایران! در رژیمی بودیم پُر از ظلم و جور و فساد که امام امت، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی قیام نمود و اسلامی که در حال تضعیف بود، زنده کرد و به دست این ملت اسلامی داد. ای مردم حزب الله! مبادا خون شهیدان گلگون کفن را -که خون خود را در راه اسلام و قرآن ایثار نمودند- پایمال کنید و نگذارید آنهایی که ضد اسلام قدم بر می‌دارند، به کارشان ادامه دهند؛

به خدا قسم! فردای قیامت همه‌ی ما مسؤولیم اگر این انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل نسازیم و بگذاریم دشمن در این انقلاب نفوذ کند، که به قول امام امت «اگر این انقلاب اسلامی شکست بخورد، سالهای سال نمی‌تواند سر بلند کند» و دشمنان اسلام تمام هدف و فعالیتشان این است که این انقلاب اسلامی را به نابودی بکشانند. ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم ضربه‌ای به این انقلاب بخورد. ای پروردگار! با این همه گناه، مرگم را شهادت در راه خودت قرار ده. خدایا! من به تو پناه می‌برم از نفسی که سیری ندارد. خدمت همسر مهربانم سلام می‌رسانم. شما در این مدت که من در این دانشگاه درس می‌خواندم (جنگ)، سهم خیلی بزرگی داری که تمام مشکلات زندگی و فرزندان عزیزمان را بر دوش می‌کشیدی. من از خدا اجر عظیم برای تو می‌طلبم؛ اما همسر مهربانم! می‌خواهم بگویم اگر این همه زحمت را کشیدی، تازه زحمت شما از این به بعد است که باید کار حضرت زینب (س) را انجام دهی، که حضرت زینب (س) صدای مظلومیت معلم شهید، حسین بن علی (ع) را به دنیا رساند و شما هم باید ندای این بسیجی شهید و مظلوم را به دنیا برسانی؛ اما فرزندانمان را می‌خواهم چنان تربیت کنی که پرچمدار اسلام و پیرو قرآن و خط گرفته از امام امت، خمینی بتشکن و ادامه دهنده‌ی راه انقلاب اسلامی باشند، تا این انقلاب را به ساحل اصلی و به دستان فرمانده‌ی کل سپاه اسلام، امام زمان (عج) برسانند.

اینجانب قربانعلی فتاحی، به شماره شناسنامه ۳۰، فرزند اسدالله، ساکن قریه خاکعلی، این وصیتنامه را -که یک وظیفه‌ی شرعی می‌باشد- در صحت کامل و با چشم باز نوشتم.

برادر بسیجی و سرباز امام امت قربانعلی فتاحی ۱۴/۱۱/۱۳۶۴