استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 837905
سه شنبه - 2 مهر 1398 - 20:42

«بجنورد» لیگ دسته یک بدمینتون کشور را میزبانی می‌کند

رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی از برگزاری مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک مردان جام خلیج‌فارس از ۳ مهر و به میزبانی بجنورد خبر داد.

«بجنورد» لیگ دسته یک بدمینتون کشور را میزبانی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، برات وثوقی اظهار کرد: مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک مردان در دو مرحله  مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود.

وی افزود: نماینده خراسان شمالی در مرحله مقدماتی با نماینده نیشابور، قائم‌شهر، گاز فارس و آکادمی شاهرود در گروه الف هم‌گروه است که مسابقات این گروه به میزبانی بجنورد از ۳ الی ۵ مهر برگزار می‌شود.

رئیس هیات بدمینتون استان اضافه کرد: مسابقات در دو مرحله رفت‌وبرگشت و به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود. همچنین مسابقات دور برگشت از ۱۹ مهر آغاز می‌شود که میزبان هنوز مشخص نیست.

وی با اشاره به صعود یک تیم از هر گروه به مرحله نهایی افزود: مرحله نهایی نیز به صورت رفت  و برگشت با حضور ۴ تیم انجام می‌شود و در پایان تیم قهرمان و نائب قهرمان به لیگ برتر صعود می‌کنند.

وثوقی اظهار داشت: بدمینتون خراسان شمالی در سال ۹۵ و ۹۶ در لیگ دسته یک حضور داشت و در سال ۹۵ مقام سوم و در سال ۹۶ به مقام چهارم رسید ولی متأسفانه به دلیل عدم تأمین منابع مالی در سال ۹۷ در لیگ دسته یک حضور نداشتیم.

وی در پایان از بهره‌برداری خوابگاه هیات بدمینتون استان با ظرفیت ۲۰ تخت خبر داد و بیان کرد: میلاد شیردل، متین عزیزی  و یاسمن برزگران در رده سنی نوجوانان از خراسان شمالی امسال به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/