تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 502707
چهارشنبه - 9 آبان 1397 - 17:55

با ۲ نرم افزار شگفت انگیز یادداشت برداری آشنا شوید

دانلود نرم افزار یاد داشت برداری آندروید یک دسته بندی بسیار کاربردی در میان اپلیکیشن های کاربردی محسوب می شود این نرم افزار ها به دلیل قابلیت های بسیاری که دارند کاربردی تر از اپلیکیشن پیش فرض سیستم عامل اندروید محسوب می شود.

با ۲ نرم افزار شگفت انگیز یادداشت برداری آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دانلود نرم افزار یاد داشت برداری آندروید یک دسته بندی بسیار کاربردی در میان اپلیکیشن های کاربردی محسوب می شود این نرم افزار ها به دلیل قابلیت های بسیاری که دارند کاربردی تر از اپلیکیشن پیش فرض سیستم عامل اندروید محسوب می شود. دراین مطلب قصد داریم به بررسی دو نرم افزار کاربردی بپردازیم:

نرم افزار WIZ NOTE

دانلود نرم افزار یاد داشت برداری یاد شده بدون شک شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. این نرم افزار برای افرادی که با اینترنت سر و کار دارند می تواند بسیار کاربردی تر باشد چرا که با تمام مروگرها هماهنگ بوده و می توانید تمام نوشته های موجود در مرورگر را به داخل برنامه آورده و تغییرات دلخواه را برروی آن اعمال و در نهایت آن را ذخیره کنید.

با توجه به این نرم افزار شما می تواند به محیط کاربری ساده و آسان، بدون هیچ تبلیغات آزار دهنده، در اختیار قرار دادن تمام ابزارهای نوشتاری، امکان وارد کردن عکس و دیگر موارد به یادداشت ها، محیط کاربری بسیار گرافیکی و جذاب دسترسی پیدا کنید.

با 2 نرم افزار شگفت انگیز یاد داشت برداری آشنا شوید

نرم افزار FLOATING NOTES

این نرم افزار خاص ترین اپلیکیشن در این زمینه محسوب می شود. نرم افزار یاد شده عنوان یک اپلیکیشن کم حجم و در عین حال کاربردی برای ایجاد نوت های شناور و چسبنده است که در استور گوگل امتیاز های جالب توجهی را دریافت کرده است. این برنامه خاص به کاربرانش کمک می کند تا حتی در هنگام استفاده از دیگر نرم افزار ها نیز یادداشت های خاص خود را ایجاد کرده و بر روی صفحه نمایش پین نماید. این نرم افزار کم حجم به هیچ وجه مزاحم کاربران نمی شود و اگر نیاز دارید متن نوت ایجاد شده را در تمامی زمان ها مشاهده نمایید میزان شفافیت پنجره را تغییر دهید تا بتوانید بدون هیچ مزاحمتی به دیگر فعالیت های خود بپردازید.

با 2 نرم افزار شگفت انگیز یاد داشت برداری آشنا شوید

با استفاده از این نرم افزار زمانی که نیازی به نوت برداری ندارید می توان به راحتی این قابلیت را غیر فعال کرده تا بتوان به کار های روز مره پرداخت. با این وجود پیشنهاد می کنیم که اگردر امور روزمره خود به یک نرم افزار یاد داشت برداری نیاز دارید این اپلیکیشن فوق العاده را از دست ندهید.