اخبار نهادها و سازمان‎ها » اصفهان » پالایشگاه » تولیدی
کد خبر : 1034102
دوشنبه - 13 آذر 1402 - 16:52
معاون سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان عنوان کرد:

با هوش مصنوعی افزایش بهره وری،سودآوری و کاهش هزینه‌ها در پترو پالایش اصفهان محقق خواهد شد

ازطرح هایی که توسط هلدینگ پترو پالایش اصفهان توسط هوش مصنوعی انجام می شود پیش بینی های بسیار دقیق جهت تشخیص خرابی تجهیزات است که در کمترین زمان رصد خواهد شد و این امردر کاهش هزینه ها بسیار موثر است.

با هوش مصنوعی افزایش بهره وری،سودآوری و کاهش هزینه‌ها در پترو پالایش اصفهان محقق خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، ازطرح هایی که توسط هلدینگ پترو پالایش اصفهان توسط هوش مصنوعی انجام می شود پیش بینی های بسیار دقیق جهت تشخیص خرابی تجهیزات است که در کمترین زمان رصد خواهد شد و این امردر کاهش هزینه ها بسیار موثر است.

تحولات بزرگ را بخصوص در بخش صنعت ایجاد کند. به همین دلیل انتظاراتی که می‌توان ازاین سیستم داشت، افزایش بهره‌وری، سودآوری و کاهش هزینه‌ها و پیش بینی در موارد مختلف است.

منصورخادمی، با اشاره به اینکه با تصمیم هیئت مدیره ومدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان از مردادماه سال جاری به صورت متمرکز اداره‌ای به نام هوش مصنوعی درشرکت راه اندازی شد تا بتوانیم برروی طرح ها به صورت متمرکز عمل کنیم  گفت: چشم انداز هلدینگ پتروپالایش اصفهان این است که سرآمد شرکت‌های پالایش کشور باشد و قطعا باید بتوانیم در هوش مصنوعی این سرآمدی را اثبات کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه درحال حاضر ۵۰طرح در بخش هوش مصنوعی تعریف شده که تعدادی ازاین طرح ها اجرا شده یا درحال اجرا شدن است افزود: امیدواریم  با پایان یافتن این طرح ها نتیجه آن‌ را درعمل نیز مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۰طرح عملیاتی در بخش هوش مصنوعی در تمام بخش‌های این هلدینگ درحال انجام است افزود:به کار گیری هوش مصنوعی در بخش بهداشت و درمان که پایش سلامت کارکنان و آزمایشات را به پرسنل گزارش میدهد. همچنین در بخش منابع انسانی می‌توانیم میزخدمت را به همکاران ارائه دهیم تا به راحتی بتوانند با وجود هوش مصنوعی از طریق تلفن همراه و کامپیوترخود سوالات را در این زمینه پیگیری نمایند. در قسمت آموزش نیز با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانیم آموزش‌های موثری را برای همکاران تدارک ببینیم.

وی تصریح کرد: کنترل ترددها در هلدینگ پترو پالایش اصفهان  با استفاده از ابزار هوش مصنوعی به طور بسیار دقیق انجام میشود. همچنین از دیگر طرح هایی که توسط هلدینگ پترو پالایش اصفهان توسط هوش مصنوعی انجام می شود پیش بینی های بسیار دقیق جهت تشخیص خرابی تجهیزات است که در کمترین زمان رصد خواهد شد و این امردر کاهش هزینه ها بسیار موثر است.

پریسا خاکبازان