تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 341415
دوشنبه - 11 تیر 1397 - 14:57

با مقام ترین گوشی بازار آشنا شوید

مقاوم ترین گوشی بازار آشنا شوید. این گوشی هوشمند جان سخت، می تواند تا یک هفته عمر داشته باشد. این گوشی پاپ‌تل پی ۹۰۰۰ مکس نام دارد.

با مقام ترین گوشی بازار آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمپانی پاپ‌تل، عرضه‌کننده گوشی‌های مقاوم و جان‌سخت است. یکی از جدیدترین مدل های P9000 Max ، اخیراً با باتری ۹۰۰۰ میلی‌آمپری راهی بازار شد.

مقاوم ترین گوشی سال پی ۹۰۰۰ است. اما این گوشی چه ویژگی هایی دار؟

دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی

قابلی استفاده یک هفته ای با یک‌بار شارژ

قابلیت استفاده در سفرهای ماجراجویانه

مجهز به یو اس بی تایپ سی

۳.۵ ساعت زمان تا شارژ کامل

قابلیت ۴۶ ساعت تماشای ویدئو

دارای پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک

۴ گیگ رم

۶۴ گیگ حافظه

 دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۸

محافظ گوریلا گلس دولایه

ضد آب و غبار IP68

سازگار با مودم LTE

 سازگار با اغلب اپراتورهای مخابراتی

این محصول به قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

به طور کلی همه گوشی های معمولی یک نقطه ضعف اساسی مشترک دارند؛ هر قدر که از نظر سخت افزاری قدرتمند باشند در مقابل ضربه و شرایط محیط دوام نمی آورند و سر خم می کنند. اما دسته ای از گوشی ها وجود دارند که به معنای جان سخت هستند. به راحتی تسلیم نمی شوند و در حقیقت پوست کلفت محسوب می شوند، البته از این نوع گوشی ها نمی‌توان انتظار امکانات سخت افزاری فوق العاده ای داشت.

در سال های اخیر گوشی هایی به بازار آمده اند که در کنار مقاومت بالا، از ویژگی های سخت افزاری خوبی هم برخوردار هستند. گوشی مذکور را نیز می توان یکی از همین گوشی ها دانست.

اما فارغ  از گوشی معرفی شده گوشی های دیگری نیز هستند که می توانند به عنوان رقیبش در نظر گرفته شوند. برای مثال

Motorolla droidtorbo 2 در برابر شکست مقاومت بالایی دارد. باتری ۳۶۷۰ میلی آمپری، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۵.۴ اینچی از مشخصات سخت افزاری آن است. دارای حفاظه داخلی ۳۲ گیگی است.

برخلاف بقیه جان سخت های شبیه این گوشی، DROIDTORBO ضخامت کمی دارد و سنگین هم نیست. ضخامت ۷.۶ میلی متری و وزن ۱۶۹ گرمی اش، توانسته آن را به یک گوشی برجسته میان سخت پوستان دنیای گوشی ها، تبدیل کند. چیپ ست اسنپ دراگون ۸۱۰ و حافظه رم سه گیابایتی آن، به کاربر نشان می دهد که چیزی از بقیه رقیبان کم ندارد.

از دیگر گوشی های موجود در بازار که می تواند با این گوشی رقابت کند می توان به KYOCERA DURA FORCE XD اشاره کرد. این مدل دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی که البته کیفیت تصویر پایینی دارد نمی تواند این گوشی را به یک پرچمدار تبدیل کند. علاوه بر این ضخامتش زیاد است و خوش دست نیست؛ چیزی مثل یک پاره آجر! در کل می توان گفت KYOCERA DURA FORCE XD برای کسانی مناسب است که نمی خواهند برای خرید یک گوشی جان سخت پول زیادی بپردازند.