مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان

با صرف اعتبار ۲۵.۵ میلیارد ریالی صورت می‌گیرد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، بیان کرد: پروژه‌های چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه بر اساس نظر و خواست معتمدین محلی و بر مبنای نیاز مناطق یک و سه، با اعتباری به میزان ۲۵.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مناطق یک و سه میزبان پروژه‌های چهاردهمین هفته چلچراغ توسعه
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، بیان کرد: پروژه‌های چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه بر اساس نظر و خواست معتمدین محلی و بر مبنای نیاز مناطق یک و سه، با اعتباری به میزان ۲۵.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
مهدی بذرافشان، بهره‌برداری از کوچه شهید نیکویی(اصناف) را خاطرنشان کرد: این کوچه پس از اجرای عملیاتی نظیر زیرسازی، بلوک فرش، جدول، تأسیسات، فضای سبز و بدنه‌سازی با اعتباری به میزان ۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی، بهسازی خیابان‌ها و یک میدان در شهرک ۲۲ بهمن را نیز در این هفته از اجرای طرح چلچراغ توسعه یادآور شد و گفت: خیابان‌های استقلال و پیروزی و میدان بهمن با عملیاتی نظیر آسفالت، جدول‌گذاری و بلوک فرش با صرف اعتباری حدود  ۱۰ میلیارد ریال بهسازی و مهیای بهره‌برداری شده است.
بذرافشان همچنین اجرای آسفالت و جدول‌گذاری بخش تعریض شده خیابان سلمان فارسی با هزینه ۲ میلیارد ریال را نیز در چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه یادآور شد.
وی بدنه‌سازی کوچه آیت‌الله امامت جنب بازار  را نیز متذکر شد و افزود: این پروژه نیز که مساحتی حدود ۸۰۰ متر مربع را در برمی‌گیرد با اعتباری به میزان یک و نیم میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری با اشاره به برگزاری مراسم بهره‌برداری پروژه‌های چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه در شامگاه چهارشنبه اول آبان‌ماه گفت: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجدالنبی(ص) واقع در خیابان محتشم انتهای کوچه شهید نیکویی(اصناف) برگزار می‌شود