تازه های تکنولوژی » دوربین » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 165196
یکشنبه - 5 آذر 1396 - 15:13

با دوشنبه سایبری آشنا شوید؛ یک رویداد تخفیفی ویژه کالاهای دیجیتالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در حقیقت اصطلاح دوشنبه سایبری توسط شرکت‌های بازاریابی برای متقاعد کردن مردم به خرید از فروشگاه‌های آنلاین یا همان مجازی ساخته شده است. برای اولین بار Cyber Monday در ۲۸ نوامبر سال ۲۰۰۵ در سایت Shop.org تحت عنوان ذیل منتشر شد. دوشنبه سایبری به سرعت در حال تبدیل شدن به بزرگترین […]

با دوشنبه سایبری آشنا شوید؛ یک رویداد تخفیفی ویژه کالاهای دیجیتالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در حقیقت اصطلاح دوشنبه سایبری توسط شرکت‌های بازاریابی برای متقاعد کردن مردم به خرید از فروشگاه‌های آنلاین یا همان مجازی ساخته شده است. برای اولین بار Cyber Monday در ۲۸ نوامبر سال ۲۰۰۵ در سایت Shop.org تحت عنوان ذیل منتشر شد.

دوشنبه سایبری به سرعت در حال تبدیل شدن به بزرگترین روز خرید آنلاین در سال است

بر اساس مطالعات انجام شده در سال ۲۰۰۵ توسط Shop.org، در حدود ۷۷ درصد از خرده فروشان آنلاین اذعان داشته‌اند که فروش آنها در روز دوشنبه پس از روز شکرگزاری به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. در سال ۲۰۱۵ فروش آنلاین در روز دوشنبه سایبری «Cyber Monday» توانست رکورد ۲۹۸۰۰۰۰۰۰۰ دلار را به دست آورد که در مقایسه با سال ۲۰۱۴ که ۲.۶۵ میلیارد دلار بود، روند افزایشی قابل ملاحظه ای را نشان می دهد. شاید بتوان گفت که برای خرده فروشان کوچک اینترنتی تنها در این روز امکان رقابت با خرده فروشان بزرگ میسر است.

با آنکه در روز جمعه سیاه تخفیف بیشتری برای لوازم خانگی، کارد و چنگال و اسباب بازی نسبت به دوشنبه سایبری «سایبر ماندی» وجود دارد، اما در دنیای مد و کفش دوشنبه سایبری به مراتب بازار بهتری داشته است.