تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 599581
شنبه - 15 دی 1397 - 18:53

با دستورهای جالب دستیار صوتی گوگل آشنا شوید

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دستورهای جالب دستیار صوتی گوگل را بگوییم که می تواند برای شما دوستان جذاب و بامزه باشد.

با دستورهای جالب دستیار صوتی گوگل آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دستورهای جالب دستیار صوتی گوگل را بگوییم که می تواند برای شما دوستان جذاب و بامزه باشد.

دستورهای جالب دستیار صوتی گوگل

دستیار صوتی گوگل مغز متفکر دستگاه Google Home بوده که می تواند کارهای بسیاری مانند جستجوی صفحات وب ، آماده سازی مراسم ها و اعلان ها یا دریافت اطلاعات حساب گوگل شما را انجام دهد. این دستیار صوتی به واسطه روبات هوشمند خود بین کاربران محبوبیت بسیاری دارد. جدا از کاربردی بودن این دستیار صوتی باید به این موضوع اشاره کنیم که این هوش مصنوعی می تواند در نوع خود بامزه هم باشد. امروز در این مقاله قصد داریم تا دستورهای جالب دستیار صوتی گوگل را به شما معرفی کنیم:

۱- DO YOU WANT TO BE HUMAN

شما می توانید این سوال آیا می خواهی انسان شوی را از دستیار صوتی گوگل بپرسید و قطعا با جواب جالب توجه ای مواجه خواهید شد.

۲- ARE YOU SENTIENT

زمانی که دستیار صوتی گوگل را باز کردید ، می توانید سوال آیا تو حساس هستی؟ را از دستیار صوتی گوگل بپرسید و شما با جواب های جالبی مانند « تو از سلول هستی ، من از کد » یا « این سوال کمی من را درگیر خود می کند » مواجه خواهید شد. شما حتی می توانید از سوال Do you have a conscience استفاده کنید.با دستورهای جالب دستیار صوتی گوگل آشنا شوید

۳- ARE WE IN THE MATRIX

یکی دیگر از سوالات جالب در مورد دستیار صوتی گوگل ، سوال آیا ما در ماتریکس هستیم بوده که اشاره مستقیمی به فیلم ماتریکس است و جالب اینکه دستیار صوتی گوگل در این بخش به شما پاسخی از فیلم خواهد داد و جواب این هوش مصنوعی این است « آیا قرص قرمز را انتخاب می کنی یا قرص آبی؟ »

۴- HAVE YOU SEEN BIGFOOT

سوال آیا پاگنده را دیدی؟ یکی از سوالاتی است که دستیار صوتی گوگل جواب جالبی به شما خواهد داد و به شما پیشنهاد می کنیم که این سوال را حتما از این هوش مصنوعی بپرسید.

۵- DO YOU SPEAK MORSE CODE

شما می توانید از دستیار صوتی گوگل سوال آیا به زبان مورس صحبت می کنی؟ را بپرسید و نکته جالب اینکه این برنامه خیلی جالب به صورت کد مورس جواب شما را خواهد داد.

۶- TELL ME SOMETHING FUNNY

شما می توانید به این دستیار صوتی جمله یک چیز خنده دار برام تعریف کن را بگویید و نکته جالب توجه این است که این هوش مصنوعی بر اساس اطلاعات خود برای شما یک داستان بامزه تعریف می کند.دستیار صوتی گوگل مغز متفکر دستگاه Google Home بوده که می تواند

۷- ARE YOU MARRIED

شما می توانید سوال خاص آیا ازدواج کرده ای ؟ را از این دستیار صوتی بپرسید و با جواب « هنوز منتظرم که یک دستگاه الکترونیکی قلب من رو به چنگ بیاره » مواجه خواهید شد یا بعضی اوقات به سوال شما با جواب « من با کارم ازدواج کردم » پاسخ خواهد داد. شما حتی می توانید از او سوال Do you have a girlfriend ( دوس دختر داری؟ ) را بپرسید.