استانها » اصفهان » فرزانه افسرطه
کد خبر : 576271
سه شنبه - 27 آذر 1397 - 10:36
مدیرکل زندان ها در جشن اهدای جهیزیه فرزندان مددجویان زندان ها:

با حمایت از خانواده زندانیان، کاهش آسیب های اجتماعی تحقق می یابد

به میمنت میلاد امام حسن عسگری (ع) و به میزبانی خیریه امام موسی کاظم (ع)، جشن اهدای جهیزیه فرزندان ممددجویان در زندان های استان اصفهان با حضور و مشارکت خیریه ها، مدیرکل اداره زندان ها، معاون مشارکت های مردمی استانداری اصفهان و جمعی از خانواده های مددجویان برگزار شد.

با حمایت از خانواده زندانیان، کاهش آسیب های اجتماعی تحقق می یابد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به میمنت میلاد امام حسن عسگری (ع) و به میزبانی خیریه امام موسی کاظم (ع)، جشن اهدای جهیزیه فرزندان ممددجویان در زندان های استان اصفهان با حضور و مشارکت خیریه ها، مدیرکل اداره زندان ها، معاون مشارکت های مردمی استانداری اصفهان و جمعی از خانواده های مددجویان برگزار شد.

مدیرکل زندان های استان اصفهان در مراسم اهدای جهیزیه فرزندان مددجویان نیازمند در زندان ها با ابراز قدردانی از دلسوزی خیران، از تهیه ۲۴۳ سری جهیزیه از سال ۹۵ تاکنون خبر داد و افزود: خیران استان کمک های دیگری در جهت آزادی زندانیان، تعمیرات زندان ها، ساماندهی و اصلاحاتی که در زندان ها مورد نیاز است را انجام داده اند. وی زندان را پدیده ای معلول جامعه نامید که بدلیل کم کاری مسوولان و غفلت از مسائل مورد نیاز جامعه ایجاد شده است. وی با اشاره به تاثیر ناکارآمدی و کم کاری ها، تصریح کرد: اگر به خانواده های زندانیان توجه نشود، آسیب های اجتماعی بیشتری، زندانی و خانواده او را تهدید می کند، مشکلات چندین برابر می شوند و خشم و استرس خانواده زندانی با پیامدهای بدتری به جامعه منتقل می گردد. وی افزود: کمک مردم به همدیگر و بویژه خیران موجب ارتقای سلامت جامعه، افزایش امنیت و کاهش آسیب ها می شود. گرجی زاده، فعالیت خیران در راستای کاهش آسیب ها، ارتقای ارزشهای اجتماعی  و کمک به تشکیل خانواده را ارزشمند خواند و تاکید کرد: قبل از آنکه مشکلات در جامعه بیش از این ریشه دار شود، باید گام هایی برداشت.

در ادامه، مدیرعامل خیریه امام محمدباقر(ع) از ایجاد این سنت حسنه در سال ۱۳۹۰ به همت خیران خبر داد و از مشارکت خیریه های مختلف در تهیه جهیزیه در این شرایط سخت اقتصادی قدر دانی کرد. وی گفت: امروز ۲۴ سری جهیزیه به ارزش تقریبی هرکدام ۲۰ میلیون تومان اهدا می گردد و ۵۰ سری دیگر نیز به میمنت میلاد حضرت زهرا، تدارک دیده می شود.