استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 681628
دوشنبه - 19 فروردین 1398 - 09:28
دکتر سیادتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در دیدار با مدیران شهرداری بیان کرد؛

با تمام توان خود از طرح های شهردار حمایت خواهیم کرد

در دیدار مدیران شهرداری با دکتر سید مسعود سیادتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان بر وفاق ، همدلی و همبستگی میان مدیران شهرداری تاکید شد.

با تمام توان خود از طرح های شهردار حمایت خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در دیدار مدیران شهرداری با دکتر سید مسعود سیادتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان بر وفاق ، همدلی و همبستگی میان مدیران شهرداری تاکید شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان ضمن قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل شهرداری در ایام نوروز و سالی که گذشت گفت: حرکت و فعالیت امسال شهرداری و شورا و اهداف ما با تصویب بودجه سال ۹۸ نمود بیشتری پیدا می کند و قطعا تلاش و همت همه نیروهای شهرداری را می طلبد.

سید مسعود سیادتی با بیان اینکه بزرگترین خیانت به شهر و شهروند نادیده گرفتن خدمات موثر می باشد افزود: در ایام نوروز و در طول سال بیشترین خدمات توسط شهرداری صورت گرفت، از شستشوی خیابان و بحران سیل اخیر و مدیریت بحران گرفته تا برگزاری جشنواره های فرهنگی از قبیل موسیقی سنتی و کارناوال عروسکی در سطح شهر، این زحمات نباید توسط دستگاه های اجرایی و مدیران شهری و استانی نادیده گرفته شود.

وی در ادامه گفت: یکی از وعده های ما به شهروندان بازگشت به بافت تاریخی بوده و خوشبختانه با توجه ویژه شهردار به بافت های فرسوده ، تاریخی و میانی و اقدامات مثبت وی، به این وعده جامه عمل خواهیم پوشاند.

رئیس شورا ذات شهرداری را بدهکاری عنوان کرد و‌ گفت: در سال جدید برنامه هایی را در دست اقدام خواهیم داشت و با این هدف به طور قطع چند برابرِ قبل در کنار دکتر ناظم رضوی شهردارسمنان خواهیم ماند و از اهداف و پیشنهادهای وی جهت بهبود وضعیت شهرحمایت خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری در این دیدار ضمن ارائه گزارش سال گذشته گفت: در ایام نوروز و بحران سیل اخیر، خوشبختانه تعداد ۲۵۰۰ مسافر در سوله اضطراری پارک سیمرغ اسکان داده شد و با همکاری تمامی سازمان های شهرداری به ویژه سازمان های پسماند و تبدیل مواد شهری، سیما ومنظر شهری وآتش نشانی بعد از بارندگی،سطح شهر کاملا پاکسازی و شستشو شد.جواد نجاریانی افزود: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گردشگری در حال اجراست، استخرهای رها شده هویت خود را پیدا کرده، لایروبی مسیرها از بلوار ۱۵ خرداد آغاز و امید است با همکاری و ‌حمایت دستگاههای ذیربط با جدیت بیشتری بحث دیوار ساحلی به سرانجام برسد.

مهیار گرانمهر معاون توسعه و منابع شهرداری نیز رویدادهای مثبت روزهای پایانی سال گذشته را در گرو همدلی نیروهای شهرداری عنوان کرد و گفت : این اتفاقات محقق نمی شد مگر با حمایت و مدیریت شورای شهر و این مهم یک نعمت و رمز موفقیت و‌پیشرفت توسعه شهر خواهد بود.

سیادتی در پایان ضمن تشکر مجدد از همکاری تمامی مدیران و نیروهای شهرداری خواستار رسیدگی به امور رفاهی کارکنان شهرداری از قبیل مهمانسراهای مشهد مقدس و محمود آباد، فعال کردن شرکت تعاونی و پیگیری سبد حمایتی شد.