روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

با تلاش کانون نشر فرهنگ اسلامی صورت گرفت: رونمایی از کتاب سلام بر حسین در فرهنگ سرای مهر کاشان

همزمان با ۸ مهر ماه روز بزرگداشت مولانا و در برنامه “شرح زلف یار”، کتاب “سلام بر حسین” اثر استاد فقید محمود منشی کاشانی در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با ۸ مهر ماه روز بزرگداشت مولانا و در برنامه “شرح زلف یار”، کتاب “سلام بر حسین” اثر استاد فقید محمود منشی کاشانی در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در برنامه “شرح زلف یار” که در روز بزرگداشت مولانا و همزمان با افتتاحیه نشست های کانون نشر فرهنگ اسلامی برگزار شد، شاعران، ادیبان ،اعضاء کانون و همچنین مدیران و مسئولین شهر گردهم آمدند تا علاوه بر تبجیل از مقام عرفانی مولانا درمراسم رونمایی از کتاب”سلام بر حسین”اثر استاد فقید محمود منشی کاشانی نیز شرکت کنند.

در محفل ادبی”شرح زلف یار” که با تلاش کانون نشر فرهنگ اسلامی، فرهنگ سرای مهر و انتشارات مرسل برگزار شد، علاوه بر شعرخوانی شاعران، نقالی مولانا توسط مرشد مسعود نوری فرد اجرا شد.

شایان ذکر است “محمود منشی” نویسنده، روزنامه‌نگار، شاعر و قصیده‌سرای توانای معاصر کاشانی است و گذشته از آن که در قصیده سرایی تخصصی ماهرانه داشته، در نویسندگی نیز چیره دست بود و اخلاص فراوانی هم به ائمه معصومین(ع) داشته است.

گفتنی است نشست های هفتگی کانون نشر فرهنگ اسلامی دوشنبه ها از ساعت ۶ عصر در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

ابراهیم قربانی