با برنامه های ادبی قلمستان در کتابخانه مرکزی همراه شوید

بررسی چهاردهه ادبیات فارسی و آیین بزرگداشت “مجلس سرود جمشید” از جمله برنامه های اجرایی در کتابخانه مرکزی است.

با برنامه های ادبی قلمستان در کتابخانه مرکزی همراه شوید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مرکز آفرینش های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه هایی را درنظر گرفته که در آخر هفته برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی “بررسی چهار دهه ادبیات فارسی” باسخنرانی منتقدان،  شاعران و داستان نویسان برجسته کشور  یکی از برنامه های این مرکز ویژه این ایام است.
 بررسی “داستان انقلاب” با حضور محمد رضا گودرزی  و حسین سنا پور روز چهارشنبه ۱۷ بهمن و بررسی “شعر انقلاب” با حضور دکتر حسن دلبری و محمد کاظم کاظمی روز پنجشنبه ۱۸ بهمن از ساعت ۱۶ در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
همچنین ویژه برنامه آیین بزرگداشت یاد استاد دکتر “جمشید مظاهری(سروشیار)” استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی با عنوان “سرود مجلس جمشید” با حضور دکتر علی رواقی و استاد تقی سعیدی روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ساعت ۱۷ در کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.
این ویژه برنامه از سوی مرکز آفرینش های ادبی قللمستان و با همکاری انجمن دوستداران اصفهان، فصلنامه فرهنگی اقتصادی دریچه و گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برنامه ریزی شده که دکتر مهدی نوریان، دکتر محمود عابدی،استاد جویا جهانبخش، دکتر نغمه دادور در آن به یاد استاد به سخنرانی می پردازند.