تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 491028
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 09:57

با برترین برند های موبایل این روز های بازار آشنا شوید

بسیاری از برترین برند های موبایل در بازار ایران موجود نیستند و انتخاب گوشی های هوشمند در بازار کشورمان بسیار محدود تر از بازار جهانی است.

با برترین برند های موبایل این روز های بازار آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، با توجه به کمبود گوشی های موبایل در بازار و قیمت های غیر منطقی برخی از برند ها در این مقاله قصد داریم به بررسی برند های محبوب و فروش آن ها در بازار ایران بپردزایم:

سامسونگ ؛ اولین در چند سال اخیر

با برترین برند های موبایل این روز های بازار آشنا شوید

در سال های اخیر بسیاری از کاربران ایرانی برند سامسونگ را برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته اند. این برند قدرتمند که سال ها است پرفروش ترین برند بازار موبایل محسوب می شود در بازار ایران نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد و حتی پس از گران شدن و کم شدن گوشی های هوشمند سامسونگ با تمام وجود توانست نسبت فروش خوب خود را در بازار حفظ کند. این برند در حال حاضر با پرچمداران سری اس و سری نوت خود بسیاری از کاربرانی که قصد خرید گوشی های آیفون را داشتند به سمت خود جذب کده است.

هوآوی در یک قدمی سامسونگ

با برترین برند های موبایل این روز های بازار آشنا شوید

در سال های اخیر زمانی که صحبت از برترین برند های موبایل در بازار ایران است هوآوی در کنار اپل و سامسونگ با فاصله بسیار کمی قرار می گیرد. این کمپانی چینی قدرتمند که در سال های اخیر در میان سه برند برتر بازار جهانی نیز قرار داشته توانسته به کمک زیر برند آنر فروش تقریبا خوبی را در مقایسه با بازار ایران داشته باشد. هوآوی در حال حاضر پی ۲۰ پرو را با قیمتی در حدود ۱۲ میلیون تومان در بازار ایران دارد که این روز ها کمتر مورد استقبال کاربران قرار می گیرد و به طور کلی افرادی که قصد یک خرید ارزان قیمت تر را داشته باشند سراغ این برند می روند.

اپل امسال بسیار کم تحرک خواهد بود

با برترین برند های موبایل این روز های بازار آشنا شوید

مشکلات بسیار زیادی در ماه های اخیر برای این برند وجود داشته و به همین دلیل قیمت محصولات این برند تا حدی بالا رفته که کمتر کسی توان خرید گوشی های گران قیمت این برند را دارد و بیشتر کاربران به سمت برند های سامسونگ و هوآوی و حتی شیائومی می روند.

شیائومی نیز در سال اخیر توانسته فروش خوبی را در بازار کشور ما به دست آورد هرچند ورود کم محصولات این برند باعث می شود بسیاری از علاقه مندان این برند قید خرید از این برند قدرتمند را بزنند و به سراغ برند های دیگر بروند. از طرفی دیگر نیز در بازار ما برند های ال جی ، لنوو و ایسوس نیز وجود دارند که در مقایسه با برند های یاد شده سهم بازار کمی از بازار را با خود اختصاص داده اند و به طور کلی این روز ها از دید بسیاری از کاربران برترین برند های موبایل در بازار ایران سامسونگ و هوآوی هستند اما از ویژگی های بسیار خوب برند های دیگر نیز نباید غافل شد و بیشتری موضوع را باید نبود گوشی های برند های دیگر دانست.