استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 548822
جمعه - 9 آذر 1397 - 00:45
رئیس انجمن شنای کارگران کشور:

باید در رشته پر مدال شنا سرمایه گذاری شود

رئیس انجمن شنای کارگران کشور از ویژگی‌های خوب شنا را پر مدال بودن این رشته دانست و گفت: در مسابقات شنا هر فردی می‌تواند در چند رشته مدال‌آور باشد و این یک ظرفیت خوب محسوب می‌شود.

باید در رشته پر مدال شنا سرمایه گذاری شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسن نوری  در حاشیه مسابقات قهرمانی شنای کارگران کشور به میزبانی خراسان شمالی اظهار کرد: ورزش کارگری استان یکی از بهترین ورزش‌های کارگری کشوری در تمام حوزه‌ها است و هم ازنظر وزارت خانه و هم فدراسیون شناخته‌شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در حوزه ورزش کارگری فعال هستیم و استقبال جامعه کارگری ما خوب است سال گذشته تصمیم گرفته شد که حداقل بتوانیم یکی از انجمن‌های ورزش‌های کارگری کشور را مدیریت کنیم و فدراسیون پذیرفت و مسئولیت انجمن شنای کارگری کشور را به بنده سپرد.

رئیس انجمن شنای کارگران کشور بابیان اینکه انجمن شنای کارگری کشور برای اولین بار است که تشکیل می‌شود گفت: تاکنون هیچ مسابقه‌ای در رشته شنای کارگری برگزار نشده و هیچ تیمی نیز به مسابقات جهانی اعزام نشده و این مسابقات به میزبانی بجنورد اولین سری مسابقات است.

نوری هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را انتخاب اعضای تیم ملی شنای کارگران عنوان کرد تا بتوانیم یک تیم خوب به‌عنوان نماینده کشور در مسابقات جهانی داشته باشیم.

وی همچنین ظرفیت شنای کارگری کشور را خوب توصیف کرد و بیان داشت: خوشبختانه تمام استان‌های کشور در حوزه کار، مجموعه آبی دارند و این فرصت منحصربه‌فردی است و بعد از انتخاب تیم، تمرینات فشرده و منظمی تحت نظر مربیان زبده خواهیم داشت و امید داریم که مدال‌آور مسابقات شنای جهانی کارگری که در بهار سال آینده در اسپانیا برگزار می‌شود نیز باشیم.

رئیس انجمن شنای کارگران کشور از ویژگی‌های خوب رشته‌ای هم چون شنا را پر مدال بودن این رشته دانست و گفت: در مسابقات شنا هر فردی می‌تواند در چند رشته مدال‌آور باشد و این یک ظرفیت خوب محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است مسابقات شنای کارگران کشور به میزبانی بجنورد با حضور ۵۶ شناگر در قالب ۱۳ تیم در ۶ رده سنی و در ۴ رشته شنا و دو ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر در محل استخر کارگران بجنورد در حال برگزاری است و نفرات برتر به جهت اعزام به مسابقات جهانی که در بهار سال آینده در اسپانیا برگزار می‌شود، به عضویت تیم ملی درمی‌آیند.

انتهای پیام/۷۱۰۱۳