استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 537048
چهارشنبه - 30 آبان 1397 - 13:31
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

باید از مدیران توانمند در شهرستان‌ها استفاده شود

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان اظهار کرد: باید از مدیران توانمند در شهرستان‌ها استفاده شود، امکانات و بودجه‌ها عادلانه و براساس شاخص تقسیم و از پتانسیل نیروهای متدین و مدیران انقلابی استفاده شود.

باید از مدیران توانمند در شهرستان‌ها استفاده شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان اظهار کرد: باید از مدیران توانمند در شهرستان‌ها استفاده شود، امکانات و بودجه‌ها عادلانه و براساس شاخص تقسیم و از پتانسیل نیروهای متدین و مدیران انقلابی استفاده شود.

“محمد مهدی مفتح” در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان گفت: توسعه آزاد راه، راه‌آهن، فرودگاه و برگزاری اجلاس جهانی و فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی در دوران نیکبخت انجام شد که نتیجه آن ارتقاء جایگاه همدان و آمادگی استان بود تا در آینده ظرفیت‌های آن به ثمر برسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان آقای نیکبخت تاکید زیادی بر رشد اقتصادی و رونق سرانه اشتغال در استان داشته است، افزود: ایشان در زمینه بهبود و ارتقای وضعیت اقتصادی و درآمد سرانه استان ارتباط وسیعی با مردم داشته است.

وی تصریح کرد: انتظار ما از استاندار جدید تداوم مسیر رشد و ترقی همدان است ضمن اینکه از سرمایه های ارزشمند در راس امور استفاده کند تا همچنان شاهد شکوفایی بیشتر در سطح استان باشیم.

وی خطاب به استاندار جدید همدان بیان داشت: باید از مدیران توانمند در شهرستان‌ها استفاده شود، امکانات و بودجه‌ها عادلانه و براساس شاخص تقسیم و از پتانسیل نیروهای متدین و مدیران انقلابی استفاده شود.

مفتح با بیان اینکه باید پروژه‌های تعطیل شده و یا کمتررشدیافته را در استان فعال‌تر کنیم، اظهار کرد: این مهم با همکاری استاندار جدید محقق خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ابراز داشت: اولویت ویژه به اقتصاد، حل مشکلات و بردن نان سر سفره مردم، تلاش برای بهبود و ارتقای وضعیت اقتصادی و افزایش سرانه درآمد مردم و ارتباط وسیع با آنها از ویژگی های برجسته نیکبخت در دوره استانداری همدان است.

وی با اشاره به اینکه نیک‌بخت از ۲۳ بهمن سال ۵۷ در کشور خدمتگزاری کرده و منشأ خدمات بسیاری بوده است، اظهار کرد: اختصاص اولویت به مسائل اقتصادی، حل مشکلات مردم و درآمد سرانه مردم استان و ارتباط وسیع با مردم از ویژگی‌های او بود.