استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 847401
شنبه - 13 مهر 1398 - 12:53
فرماندار قم تاکید کرد

باید از ظرفیت های گردشگری این شهر بهتر استفاده کرد

فرماندار قم با بیان اینکه باید از ظرفیت نمایندگان استان برای پیگیری مشکلات این حوزه بیشتر استفاده کنیم گفت: باید از ظرفیت های گردشگری این شهر بهتر استفاده کرد.

باید از ظرفیت های گردشگری این شهر بهتر استفاده کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  مرتضی حیدری در همایش گرامی داشت هفته جهانی گردشگری که در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد افزود: قم مقصد مهم گردشگری مذهبی است افرادی که به قم سفر می کنند اولین قصد آنها زیارت حرم حضرت معصومه (س)است درکنار گردشگری مذهبی باید از ظرفیت مناطق ییلاقی و دیدنی شهر هم برای رونق این صنعت استفاده شودباید زیرساخت ها را مطلوب کنیم.

او با اشاره به این که دست اندرکاران گردشگری سربازان اقتصاد مقاومتی هستند گفت: شما دست اندرکاران صنعت گردشگری سربازان اقتصاد مقاومتی هستید چرا که نوع برخورد و میزبانی شما می تواند اقتصاد و اشتغال استان را با صنعت گردشگری متحول سازد.

حیدری گفت: اگر به دنبال کاهش نرخ بیکاری در قم هستیم باید با عوامل دست اندکار گردشگری تعامل خوبی برقرار کنیم و مسئولان هم دغدغه رفع موانع موجود داشته باشند.

فرماندار قم اظهارداشت: بعضا گفته می شود برای جذب گردشگر به قم باید مانند استان های دیگر در اقامت گاهها و رستوران ها برای جذب گردشگر زنان و بانوان در پذیرش گردشگر پوشش آنچنانی داشته باشند این تفکر غلطی است باید در قم به عنوان میزبان بیشترین حجاب و عفت و حیا باشد چرا که فرهنگ در گردشگری حرف اول را زده و ما باید این اصول را در تعامل با این صنعت مد نظر داشته باشیم.