استانها » تهمینه دباغ چی » تولیدی » خبر پوششی » مرکزی
کد خبر : 401820
سه شنبه - 6 شهریور 1397 - 10:50
مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی:

بانک اطلاعات مشاغل در سامانه ۱۱۸ استان مرکزی راه‌اندازی شد

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی گفت: بانک اطلاعات مشاغل در سامانه ۱۱۸ استان مرکزی راه‌اندازی شد.

بانک اطلاعات مشاغل در سامانه ۱۱۸ استان مرکزی راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علیرضا فرهادی با اشاره به سامانه مخابراتی استان مرکزی اظهار داشت: شرکت مخابرات آمادگی لازم به منظور معرفی نام و شماره تلفن مشاغل خدماتی، عمومی و تجاری را دارد به گونه‌ای که هر شهروندی که اقدام به ارائه خدمات به مردم می‌کند از طریق سامانه ۱۱۸ به مردم معرفی شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح بالا بردن و بهبود فضای کسب و کار در استان است، با اجرای این طرح صاحبان مشاغل می‌توانند زمینه کسب و کار امن و مطمئن داشته و بتوانند شماره تلفن خود را در اختیار عموم قرار دهند.

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی تصریح کرد: جلوگیری از ترددهای اضافی در سطح شهر برای تبلیغ مشاغل، جلوگیری از زشت شدن منظر شهری با نصب بنر و چسباندن پوستر و انجام تبلیغ با اسپری و رنگ از دیگر اهداف اجرای این طرح و همچنین دسترسی آسان مشترکین به خدمات عمومی مهم‌ترین مزیت اجرای این طرح است.

فرهادی بیان کرد: متقاضیان از طریق معرفی شماره تلفن خود می‌توانند کسب درآمد کنند که در این راستا با مراجعه به امور مشترکین مخابرات اقدام به ثبت نام می‌کنند و پس از ۴۸ ساعت شماره تلفن متقاضی در سامانه ۱۱۸ قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از طریق سامانه ۱۱۸ می‌توان خدماتی مانند، تدریس خصوصی، تعمیر لوازم خانگی، درخواست مشاوره و غیره را دریافت کرد.

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی عنوان کرد: این طرح برای نخستین بار در سطح کشور در استان مرکزی شروع شده و مقدمات این کار در  روزهای گذشته آغاز و در شهر اراک تاکنون ۵۰۰ نفر متقاضی ثبت نام کرده‌اند.

فرهادی خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام عید سعید قربان و عید غدیر پایلوت اجرای رسمی این طرح از شهرستان ساوه آغاز می‌شود.