ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 903176
یکشنبه - 24 آذر 1398 - 13:22
فرماندار کاشان

بازرسی هفتگی اصناف ادامه خواهد یافت

فرماندار کاشان در جمع مردم راوند به مبحث تنظیم بازار اشاره و تصریح کرد: با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها، نشست‌های گوناگونی با حضور دست‌اندرکاران تاکنون برگزار شده و هر هفته ادامه خواهد یافت تا از حقوق مردم حمایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرماندار کاشان در جمع مردم راوند به مبحث تنظیم بازار اشاره و تصریح کرد: با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها، نشست‌های گوناگونی با حضور دست‌اندرکاران تاکنون برگزار شده و هر هفته ادامه خواهد یافت تا از حقوق مردم حمایت کنیم.
مرتضایی‌قهرودی با تاکید بر ضرورت کاهش و تثبیت قیمت بر اساس کیفیت کالا گفت: اگر کاری انجام داده باشیم، وظیفه بوده و کوتاهی‌ها نیز باید جبران شود.
فرماندار ویژه کاشان ایجاد درمانگاه جدید، پیگیری تکمیل مقبره شهدای گمنام و برگزاری میز خدمت برای پیگیری مشکلات مردم منطقه راوند را ضروری برشمرد و بیان کرد: امنیت پایدار مهم‌ترین موضوع است که در زمان حاضر این مهم با گشت‌های نیروی انتظامی و بسیج مورد توجه قرار می‌گیرد و بحث ساخت پاسگاه و تامین اعتبار ساختمان آن نیز در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: برای حمایت از محصولات کشاورزی نیز تلاش شده موضوع با اختصاص سهمیه اضطراری به کشاورزان منطقه مورد توجه قرار گیرد؛ اگر چه، سهمیه کفایت نمی‌کند و دستگاه‌های ذی‌ربط باید در این حوزه همکاری کامل داشته باشند.