اجتماعی » اردستان » امنیتی و دفاعی » تولیدی » شهرستان های اصفهان » شهری » گفتگو
کد خبر : 366610
یکشنبه - 7 مرداد 1397 - 12:39
خبرنگار: حمید فرخی

بازرسی از ۱۷ باب پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر در اردستان/ دستگیری ۲۰ متهم در این رابطه

فرمانده انتظامی اردستان گفت: مأموران منطقه انتظامی اردستان پس از اخذ حکم قضائی ۱۷ باب پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

بازرسی از ۱۷ باب پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر در اردستان/ دستگیری ۲۰ متهم در این رابطه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفتگو یی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و کشف پاتوق های مواد مخدر در یک ماه گذشته مأموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت مستقیم فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان عملکرد قابل توجه ای را ارائه کردند.

وی افزود: به همین منظور مأموران انتظامی پس از اخذ حکم قضائی تعداد ۱۷ باب پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی اردستان گفت: در اجرای طرح مذکور بیش از ۱۰۰ کیلو گرم گیاه سبز شاه دانه و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک، سوخته تریاک، شیره مطبوخ، هروئین، حشیش و همچنین تعدادی آلات استعمال و توزیع مواد مخدر کشف و ضبط و پنج دستگاه خودرو توقیف شده است.

هاشمی زاده با بیان اینکه در این خصوص ۲۰ نفر متهم نیز دستگیر شده اند، تصریح کرد: تعداد هفت نفر از این متهمان تحویل کمپ ترک اعتیاد قرار گرفتند و ۱۳ نفر دیگر برای محاکمه تحویل مقامات قضائی شهرستان شده اند.