استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 818777
سه شنبه - 12 شهریور 1398 - 15:42
در راستای اجرای صحیح دستورالعمل های جاری شرکت انجام شد؛

بازدید گروه معین منطقه قم از تأسیسات انبار نفت شهید زین الدین، ناحیه مرکزی و واحدهای ستادی و بازرگانی در شهریور ماه ۹۸

به منظور بررسی کنترل و رفع عدم انطباق های احتمالی دستور العمل ها، گروه معین منطقه از ناحیه مرکزی و تأسیسات انبار نفت شهید زین الدین، واحدهای ستادی و بازرگانی طی چند روز متوالی بازدید بعمل آورد.

بازدید گروه معین منطقه قم از تأسیسات انبار نفت شهید زین الدین، ناحیه مرکزی و واحدهای ستادی و بازرگانی در شهریور ماه ۹۸

به گزارش پایگاه خبری ربیع، گروه معین منطقه متشکل از معاون فنی و عملیاتی (سرپرست گروه معین)، رئیس ناحیه سیار و کارشناسان واحدهای کنترل نظارت، اچ اس ای، بازرگانی، مهندسی فرآورده ها، سامانه هوشمند، سی ان جی و روابط عمومی، به منظور آگاهی از وضعیت موجود، بررسی و رسیدگی به مشکلات، درخواست ها و نیازمندیهای کارکنان و ارباب رجوع، کنترل کمیت و کیفیت فرآورده های نفتی و بررسی مسائل ایمنی مراکز عملیاتی و مجاری عرضه در دهه اول شهریور ماه ۹۸ از ناحیه مرکزی و تأسیسات انبار نفت بازدید کردند.

بر اساس این گزارش این بازدیدها در قالب سه گروه انجام شد. در روزهای اول و دوم بازدید با حضور در تأسیسات انبار نفت شهید زین الدین از واحدهای زیر مجموعه بازدید و راهکارهای مناسبی جهت بهبود خدمات ارائه و در پایان، جلسه جمع بندی با حضور رئیس تأسیسات انبار نفت جهت ابلاغ موانع و مشکلات احتمالی، به منظور پیگیری و رفع آنها برگزار شد.

در ادامه، گروه معین منطقه از ناحیه مرکزی و واحدهای زیر مجموعه و مجاری عرضه و واحد بازرگانی بازدید به عمل آورده و پس از بررسی های نهایی و تکمیل فرم های پایش، جلسه جمع بندی نهایی با حضور مشاور عالی مدیر برگزار و نتیجه بررسی و پایش به منظور پیگیری نقاط قابل بهبود تهیه و به مسئولین مربوطه ابلاغ شد. براساس برنامه ریزی انجام شده در روز آخر، عمکلرد سال ۹۸ واحدهای مالی و اداری منطقه نیز مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

لازم به ذکر است گزارش نهائی گروه معین به مدیر منطقه ارسال شده تا جهت برنامه ریزی و بهبود عملکرد واحدهای پایش شده به مسئولین و کارکنان واحدها ابلاغ شود و در اولویت برنامه کاری شش ماهه دوم سال ۹۸ در منطقه قرار گیرد.