استانها » البرز
کد خبر : 403272
سه شنبه - 6 شهریور 1397 - 18:20
هم‌زمان با زادروز جهان پهلوان تختی انجام شد

بازدید پیشکسوتان کشتی از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست

بازدید پیشکسوتان و مسئولین کشتی و مدال‌آوران البرزی از آسایشگاه معلولین ذهنی و جسمی و مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست به مناسبت زادروز بزرگ‌مرد تاریخ معاصر کشتی ایران جهان‌پهلوان تختی شامگاه دوشنبه انجام شد.

بازدید پیشکسوتان کشتی از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،  شامگاه دوشنبه پیشکسوتان و جوانان مدال‌آور البرزی از آسایشگاه معلولین ذهنی و جسمی و مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست به مناسبت زادروز بزرگ‌مرد تاریخ معاصر کشتی ایران جهان‌پهلوان تختی بازدید کردند که در این مراسم به کودکان معلول البرزی که چشم‌به‌راه دیدن یکدست گرم برای نوازش هستند، شاخه‌های گل و هدایا اهدا شد.

لازم به ذکر است، ابراهیم جوادی قهرمان المپیک، کاظم غلامی قهرمان آسیا، جواد نور محمدی، نادر میرزایی، ناصر میرزا خانی و همچنین علیرضا کریمی، حسین نوری، یوسف قادریان مدال‌آوران جوان البرزی، امیر غفرانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز، حمید یاری و بانو میرزایی رئیس و نایب رئیس هیات کشتی استان البرز در این مراسم حاضر شدند.

در این دیدار پیشکسوتان و مدال‌آوران همراه با نوجوانان مرکز، به فوتبال دستی پرداختند که نتیجه این بازی به نفع نوجوانان مرکز تمام شد که با جان‌ودل بازی می‌کردند.

در ادامه این مراسم کودکان بی‌سرپرست از قهرمانان کشتی و مسئولین خواستند که آن‌ها را در یادگیری رشته ورزشی موردعلاقه خودیاری کنند.

گفتنی است دو تن از نوجوانان این مرکز از استعدادهای کشتی استان البرز محسوب می‌شوند که به دلیل مشکلات زندگی از ادامه تمرینات بازمانده‌اند.

در پی خواسته نوجوانان این مرکز یک لیست اسامی همراه با رشته‌های ورزشی موردعلاقه آن‌ها به هیات کشتی اعلام شد و پیگیری برگزاری کلاس‌ها و جلسات تمرینی این نوجوانان در هر رشته‌ای که موردعلاقه این نوجوانان است بر عهده هیات کشتی استان البرز قرار گرفت.

*بازدید ازاین‌گونه مراکز پیروی از منش پهلوان تختی است

حسین نوری مرد طلایی بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور یافتن در این مراکز را مرام و منش تختی دانست و ضمن آرزوی زنده نگه‌داشتن راه و رسم جهان‌پهلوان تختی، حمایت همه‌جانبه خود را درزمینهٔ مساعدسازی بستر تمرین‌های دو نوجوان کشتی‌گیر بی‌سرپرست البرزی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: این نوجوانان می‌توانند با ورزش کردن مسیر زندگی خود را تغییر دهند و در درست‌ترین مسیرها قدم بردارند.

*مسیر فعالیت ورزشی این نوجوانان هموار خواهد شد

در ادامه این بازدید امیر غفرانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: مسیر فعالیت ورزشی نوجوانان مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست فراهم خواهد شد و هیچ‌یک از این عزیزان از ادامه فعالیت ورزشی خود بازنخواهند ماند.

انتهای پیام