به گزارش پایگاه خبری ربیع،جلسه بررسی وضعیت و بازدید میدانی پروژه های عمرانی منطقه ۴ شهرداری قم با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

این جلسه صبح روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در سالن جلسات شهرداری منطقه ۴ و با حضور رئیس و اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه به همراه معاونین و کارشناسان برگزار شد و برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی و ترافیکی منطقه ۴ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

همچنین در این جلسه اصفهانیان مقدم شهردار منطقه ۴ گزارشی از عملکرد پروژه‌های فنی، عمرانی، خدماتی و ترافیکی در منطقه ارائه کرد.

وی احداث بوستان هزار هکتاری زائر، اجرای ۸ هزار متر مربع جدول گذاری، روکش آسفالت به اندازه بیش از ۳۰ هزار تن آسفالت در مساحت ۲۵۰ هزار متر مربع در سطح شبکه معابر منطقه، اجرای عملیات عمرانی و ترافیکی در شهرک مهدیه، اجرای بیش از ۲۰ طرح ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال و نیز احداث پارکینگ در ۶ ماه نخست سال را بخشی از اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۴ عنوان نمود.

اصفهانیان مقدم با تأکید بر اهمیت تملک املاک در سطح معابر اصلی منطقه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تملک املاک در مسیر خیابان یاسمن و قاضی خرم آبادی و نیز بلوارهای شهید آوینی، عطاران، گلباران و بلوار فردوسی ارائه و همکاری و هماهنگی لازم در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری در این خصوص را خواستار شد.

در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر از برخی پروژه‌های عمرانی سطح منطقه ۴ از جمله  پروژه بوستان کوثر با مساحت ۲۰ هکتار، باغ پرندگان با مساحت ۱۰ هکتار  و نیز پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری خیابان سنگبری‌ها  واقع در بلوار غدیر حدفاصل کوچه  ۴۵ تا ۴۹ و اقدامات عمرانی انجام شده در بوستان علوی از جمله احداث پارکینگ ضلع شرقی بوستان بازدید کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر در این بازدید ضمن تأیید عملکرد عمرانی قابل قبول شهرداری منطقه چهار و تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری منطقه، تسریع در اجرای پروژه‌ها را با رعایت شاخص‌های کیفی خواستار شدند و اقدامات صورت گرفته در خصوص  پروژه‌های تملک و بازگشایی معابر اصلی  منطقه و اجرای بوستان‌های فرا منطقه‌ای کوثر و باغ پرندگان را رضایت بخش دانستند.