تولیدی » خبر پوششی » شاهین شهر » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 345294
شنبه - 16 تیر 1397 - 13:49
خبرنگار: وحید وطن خواهان

بازدید فرماندارشاهین شهر و میم از روستاهای بخش مرکزی

در ادامه بازدید از روستاهای شهرستان،علیرضا بصیری فرماندار از روستاهای بخش مرکزی از جمله باغمیران، کلهرود، بیدشک ، سه ،دهلر و مورچه خورت بازدید و از نزدیک در جریان امور  قرار گرفت.

بازدید فرماندارشاهین شهر و میم از روستاهای بخش مرکزی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در ادامه بازدید از روستاهای شهرستان،علیرضا بصیری فرماندار از روستاهای بخش مرکزی از جمله باغمیران، کلهرود، بیدشک ، سه ،دهلر و مورچه خورت بازدید و از نزدیک در جریان امور  قرار گرفت.

 فرماندار در این بازدید که با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران و مسوولین شهرستان برگزار شد ، طی سخنانی با تاکید بر ضرورت گفت و گوی رو درروی مسئولین و مردم و اهمیت خدمت رسانی به مردم افزود: ارتباط مستقیم با مردم و اطلاع از مشکلات و مسائل ایشان مسئولین و مدیران نهادهای اجرایی را در درک بهتر مسائل ، اخذ تصمیمات درست و اقدامات کارآمد یاری خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود برخی از جاذبه های گردشگری شهرستان از جمله، کاروانسراهای تاریخی ، مساجد جامع، امامزاده ها ،روستاهای تاریخی، در برخی روستاهای شهرستان افزود: موضوع گردشگری به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه و ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان و در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود که باید برنامه ریزی و هدف گذاری توسط مسوولین روستاها اعم از دهیار و اعضای شوراهای اسلامی از این ظرفیت استفاده گردد.

در ادامه این دیدار فرماندار پس از استماع نظرات و مشکلات مردم بر پیگیری و انجام مصوبات قبلی تاکید نمود.استقرار دهیاری ، تکمیل کانال و لایروبی بند کشاورزی ،تعویض شبکه آب رسانی ، همکاری بیشتر نیروی انتظامی جهت ارتقاء سطح امنیت روستا ،رفع نقاط پرخطر راهها و مرمت و بهسازی و آسفالت راهها از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید مطرح شد.

انتهای پیام/