استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 895669
دوشنبه - 11 آذر 1398 - 11:27

بازدید شهردار قم از مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه (کام)

دکتر سقائیان نژاد شهردار قم با همراهی قائم مقام شهردار، معاون خدمات شهری و مدیرکل حوزه شهردار از مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه (کام) بازدید نمودند.

بازدید شهردار قم از مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه (کام)

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر سقائیان نژاد شهردار قم با همراهی قائم مقام شهردار، معاون خدمات شهری و مدیرکل حوزه شهردار از مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه (کام) بازدید نمودند.
در این بازدید رحیمی مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص خدمات کارگاه های آموزشی این مرکز که در پنج حوزه مدیریت بحران، آتش نشانی، مدیریت پسماند ، فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک به دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر قم ارائه خدمت می نماید، گزارشی از تعداد دانش آموزان و مدارس استفاده کننده از ظرفیت های این مرکز آموزشی ارائه نمود.
در ادامه نیز دکتر سقائیان نژاد ضمن بازدید از فرآیند اجرایی کلیه کارگاه های آموزشی این مرکز آموزشی و گفتگوی صمیمی با دانش آموزان، از همت و تلاش معاون خدمات شهری و مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به منظور طراحی و راه اندازی این مرکز تقدیر و تشکر نموده و بر لزوم به روز رسانی و بهره گیری از تجهیزات به روز جهت ارائه مطلوب تر مباحث آموزشی در این مرکز و همچنین توسعه اینگونه مراکز آموزشی در مناطق مختلف شهر قم تاکید نمود.