بازدید شهردار فلاورجان از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری

مهندس جواد نصری شهردار فلاورجان به همراه آقای سید محمدرضا شیرزادی رئیس شورای اسلامی شهرفلاورجان از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهندس جواد نصری شهردار فلاورجان به همراه آقای سید محمدرضا شیرزادی رئیس شورای اسلامی شهرفلاورجان از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش در ابتدا از پروژه پیاده رو سازی ضلع شرق بلوار دانشگاه و در ادامه از پروژه میدان جمهوری وتکمیل لوله گذاری محله گارماسه جهت دفع آبهای سطحی بازدید بعمل آمد.

– بازدید از ساماندهی و زیباسازی حاشیه رودخانه زاینده رود همجوار با پل تاریخی ورگان جهت ایجاد فضای سبز و احداث پارک حاشیه‌ای از دیگر مواردی بود که مورد بازدید شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، معاونت عمرانی شهرداری و مهندس احمدرضا صادقی مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان اصفهان قرار گرفت.

شهردار فلاورجان در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای بی وقفه تمامی همکاران، انجام بازدیدهای میدانی را زمینه ساز اجرای کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی دانست و این اقدام را در مرتفع ساختن مشکلات شهر و شهروندی از وظایف مدیریت شهری قلمداد نمود.

مهندس جواد نصری در ادامه افزود: انشالله با حمایت‌های هر چه بیشتر شورای محترم اسلامی شهر فلاورجان، مدیریت شهری با تمام توان، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد نمود و در این راستا از همراهی و همکاری و صبر و شکیبایی تمامی شهروندان تشکر و قدردانی می‌نمایم.