بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه های استان آذربایجان شرقی

​عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آزادراه تبریز- زنجان و راهدارخانه مهدی معصومی بازدید کرد.

بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه های استان آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حسن نیا در این بازدید با اشاره به نقش مهم استان در شمال غرب کشور گفت: شبکه راه های این استان با توجه به این که تبریز به عنوان گرانیگاه منطقه محسوب می شود، دارای اهمیت زیادی است.

وی افزود: این استان امسال در زمینه آسفالت و روکش، حمل کالاهای اساسی، طرح جابه جایی زایران اربعین و امدادرسانی سیل استان لرستان عملکرد موفقی داشته است.
حسن نیا گفت: افزایش رضایت مندی خدمات گیرندگان حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده ای باید در اولویت برنامه ها باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای​ با حضور در جلسه شورای معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی، بر رسیدگی به مسایل رانندگان حوزه های کالا و مسافر تاکید کرد و افزود: خرید ۱۵۰ دستگاه گریدر، ۱۵۰ دستگاه لودر و ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی از شرکت هپکو برای تقویت ناوگان راهداری کشور در دستور کار سازمان قرار دارد.
لازم به ذکر است، در این بازدید جمشیدی مدیرکل دفتر  بودجه و تشکیلات سازمان  راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز رییس سازمان را همراهی کرد.