استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 556012
سه شنبه - 13 آذر 1397 - 16:16

بازدید اعضا کارگروه پدافند غیرعامل حوزه آب و انرژی استان گلستان از انبار گرگان

با هدف آشنایی دستگاه های عضو کارگروه پدافند غیر عامل حوزه آب و انرژی استان گلستان از نحوه تامین و توزیع فراورده های نفتی، اعضا این کارگروه از تاسیسات انبار نفت گرگان بازدید کردند.

بازدید اعضا کارگروه پدافند غیرعامل حوزه آب و انرژی استان گلستان از انبار گرگان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، با هدف آشنایی دستگاه های عضو کارگروه پدافند غیر عامل حوزه آب و انرژی استان گلستان از نحوه تامین و توزیع فراورده های نفتی، اعضا این کارگروه از تاسیسات انبار نفت گرگان بازدید کردند.

 در این برنامه، بازدید کنندگان ضمن آشنایی با فرایند های پالایش فراورده های نفتی و ارسال آن از انبار های مادر به انبارهای تدارکاتی و نحوه رسید فراورده در مخازن و بارگیری و ارسال آن به مقاصد مصرف، از زیرساختها و پروژه های پدافند غیر عامل تاسیسات از قبیل احداث دیوار های محوطه مخازن، مقاوم سازی دیوارهای محیطی، باندوال مخازن، ارتقای سامانه های آتش نشانی و …  بازدید کرده و با آنها آشنا شدند.

بر پایه این گزارش در حاشیه این بازدید، عیسی افتخاری، مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان ضمن خیر مقدم به مدعوین، جایگاه واهمیت پدافند غیرعامل را درچرخه سوخترسانی و ماموریت ذاتی شرکت درتمام بخش ها از تامین، ارسال و حمل ،ذخیره سازی و توزیع فرآورده های نفتی بعنوان یک” امرهمیشگی و راهبردی “تلقی نمودند و نظارت وکنترل بهینه وهم چنین بهبود مستمر آن را، بعنوان یکی ازمطالبات جدی سازمان برشمردند.

گفتنی است کارگروه پدافند غیر عامل حوزه آب و انرژی استان شامل نمایندگانی از ادراه کل پدافند غیرعامل استان، شرکت توزیع برق، شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی، نیروگاه برق علی آباد، شرکت گاز، خطوط لوله و انتقال گاز، خطوط لوله و مخابرات نفت و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان گلستان می باشد.