بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از ابنیه فنی آسیب‌دیده از سیل استان مازندران

​معاون وزیر راه و شهرسازی و هیأت همراه به منظور بررسی وضعیت خسارات وارد شده به ابنیه فنی و پل‌های سیل اخیر به استان مازندران سفر کرد.

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از ابنیه فنی آسیب‌دیده از سیل استان مازندران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر را ه و شهرسازی و رئیس این سازمان در جریان این سفر از محورهای مواصلاتی و ابنیه فنی و پل‌های آسیب‌دیده از سیل شهرستان‌های نوشهر و تنکابن که بیشترین خسارت‌ها را داشتند، بازدید کرده و بر تسریع در مرمت و بازسازی این ابنیه تأکید کرد.

براساس این گزارش مهندس حسن‌نیا ضمن بازدید از پل ماشالک نوشهر و پل توکله تنکابن که دچار آسیب و تخریب شده است، نظر کارشناسی و راه‌کارهای لازم جهت ترمیم و بازسازی پل‌های مذکور ارایه کردند.

این گزارش حاکی است در این سفر محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، فتحی رئیس اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنکابن و نجفی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه این سفر از ابنیه فنی آسیب‌دیده از سیل استان گیلان نیز بازدید و راه‌کارهای لازم را ارایه خواهند کرد.