به گزارش پایگاه خبری ربیع،خیلی از آنها با حالتی تحقیرآمیز، حتی دست بندهایی خیلی زشت نیز به بازار عرضه شد. بعضی از تلفن های همراه اصلاً تلفن همراه نبودند، بعضی از آنها شبیه کنترل تلویزیون بودند. در بخش پایین به بررسی این تلفن های همراه می پردازیم.

زیمنس XELIBRI 6

این گوشی زشت در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد و هدف این تلفن همراه هم بانوان بود. این گوشی همانند یک آیینه بانوان بود و خانم ها می توانستند در زمان استفاده از این تلفن همراه به آرایش خود نیز بپردازند. کیبورد این گوشی به صورت عجیبی در کناره های تلفن همراه تعبیه شده بود که پیامک زدن را به کاری دشوار تبدیل می کرد و حتی صفحه نمایش بسیار کوچکی نیز داشت.این تلفن همراه به دو رنگ برنز و رنگ نقره ای به بازار عرضه شده بود.

موتورولا STARTAC RAINBOW

این تلفن همراه همانند جایزه های تخم مرغ شانسی است.این ظاهر اسباب بازی شکل این تلفن همراه باعث شده بود که اصلاً هیچ فردی جذب این دستگاه نشود. زشتی این تلفن همراه زمانی که باز می شد چندین برابر می گردید.ترکیب رنگ زرد و سبز تیره باعث شده بود تا این تلفن همراه ظاهری ارزان قیمت داشته باشد.

توشیبا G450

ظاهر این تلفن همراه شبیه ریموت کنترل کولرگازی است. در طراحی این تلفن همراه از سه دایره استفاده شده است. از بالا اولی صفحه نمایش تلفن همراه، سپس شماره گیر و در آخر حروف قرار گرفته است. نه تنها این طراحی باعث می شود این تلفن همراه زشت تر شود بلکه نحوه استفاده از آن را نیز سخت تر می گرداند. فقط به تایپ کردن در این گوشی فکر کنید.

تلفن مُچی F88

آیا کلمات مهم هستند؟ منظور ما این است که به این تصویر نگاه کنید. واقعاً زشت می‌باشد. این تلفن همراهی است که شما می توانید به مُچ خود ببندید و تنها دارای یک سیستم شماره گیر متصل به صفحه نمایش می‌باشد. این تلفن همراه همچنین دارای یک آنتن است که زشتی این تلفن همراه را چندین برابر می کند. این شرکت تلفن همراه این چنینی را برای بازیکن های پینگ پنگ طراحی شده بود اما بعد این تلفن های همراه برای عموم به بازار عرضه کند.

GOLDVISH LE MILLION

یکی از زشت ترین و در عین حال گرانقیمت ترین تلفن های همراه جهان است که در بازار فروخته شد.قیمت این تلفن همراه ۱.۳ میلیون دلار و این تلفن همراه از طلای سفید ۱۸ عیار و ۱۸۰۰ الماس در آن تعبیه شده است.این تلفن همراه شباهت زیادی به کلاه بابانوئل دارد.

BANG & OLUFSEN SERENE

این تلفن همراه توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. این واقعاً یک تلفن همراه منحصر به فرد بود البته نه از نوع خوبش!این تلفن همراه دارای یک ظاهر صدفی شکل است که می توان آن را باز و بسته کرد. دوربین این تلفن همراه نیز در کنار آن قرار گرفته است. البته این تلفن همراه دارای یک پیچ گوشتی اختصاصی برای باتری اضافه و سیم کارت می باشد ( این موضوع کاملاً جدی و واقعی است ) .

موتورولا V100

این تلفن همراه ما را به یاد ماشین حساب های دوران کودکی می اندازد. تمام مشخصات این تلفن همراه مضحک است از رنگ کلیدها گرفته تا طراحی این تلفن همراه! این تلفن همراه در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. به دلیل اینکه از صفحه QWERTY بهره مند بود به همین خاطر تایپ کردن در آن خیلی آسان و راحت بود.

نوکیا ۷۲۸۰

نوکیا تلفن همراه های جذابی را در گذشته تولید می کرد اما این مُدل قطعاً جز آنها نمی باشد. این تلفن همراه بیشتر شبیه رُژ لب بود. کیبورد این تلفن همراه چرخشی بود که زمان تایپ در این گوشی واقعاً زیاد و زمان بَر بود. این تلفن همراه همچنین دارای تَگ نوکیا بوده که حالت این تَگ مانند تَگ تی شرت ها است.

SIERRA WIRELESS VOQ PROFESSIONAL

این تلفن همراه در سال ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد ولی ظاهر آن در آن زمان هم قدیمی بود. ظاهر نامناسب و زشت و کیبورد مضحک این تلفن همراه باعث شده بود که اصلاً مخاطب خوبی نداشته باشد. ترکیب رنگ نقره ای و مشکی این تلفن همراه اصلاً جالب نیست. با اینکه این تلفن همراه خیلی هم زشت نیست ولی باید در این لیست قرار داشته باشد.

زیمنس XELIBRI 2

این تلفن همراه بیشتر شبیه صلوات شمار می باشد. این تلفن دارای صفحه نمایش کوچک در وسط و کلید هایی است که در کناره های این گوشی قرار گرفته است. طراحی این تلفن همراه با اینکه تک است ولی واقعاً ارزان قیمت، مایوس کننده و کاملاً زشت می باشد.