تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 364947
شنبه - 6 مرداد 1397 - 14:07

این کولرهوشمند ویژه کارمندان گرمایی است!

بسیاری از افراد که درمحل کار خود حضور دارند، از گرمای هوا اذیت می شوند. گرمای هوا افراد را عصبی و کج خلق می کند.

این کولرهوشمند ویژه کارمندان گرمایی است!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شاید باورتان نشود اما گرمای هوا می تواند باعث اخراج شود تا جایی که آمارهای جهانی نشان می دهد نرخ اخراج ها در فصل های گرم سال مثل تابستان بیشتر است.

جدیدترین سیستم تهویه هوا و کولر

این روزها در سیستم های متعددی از تهویه و کولر استفاده می شود. اما برای محیط های کاری کوچک می توان از  سیستم تهویه مطبوع در محل کار استفاده کرد. یکی از جدیدترین سیستم های تهویه مطبوع evaLIGHT  است.

شما می توانید از این تهویه مطبوع رومیزی در هر کجای  خانه یا محیط کار  استفاده کنید. درواقع این سیستم تهویه هوا و کولر رومیزی،  برای ایجاد یک محیط بی نظیر استفاده می شود. این دستگاه کوچک رومیزی علاوه بر تهویه مطبوع کار تصفیه هوا را نیز انجام می دهد.

مزیت های این سیستم تهویه هوا چیست؟

در اغلب محیط های کاری خبری از سیستم تهویه مطبوع در محل کار وجود ندارد در این شرایط حال همه کارمندان گرفته شده و کم انگیزه خواهند بود. اما یک روش مناسب به جای ذوب شدن این است، که بخواهید evaLIGHT را به عنوان تهویه مطبوع رومیزی امتحان کنید.

شما می توانید از این دستگاه هوشمند در هر کجا برای ایجاد یک محیط بی نظیری استفاده کنید، به شما کمک می کند تا حرارت را از بین ببرید. در حال حاضر، evaLight تنها به قیمت ۱۴۹ دلار در فروشگاهها موجود است.

مناسب برای محیط های کار کوچک

اگر شما در یک دفتر کوچک کار می کنید، احتمالا برای شما سیستم تهویه مطبوع معمولی وجود ندارد. همین امر در بسیاری از کارگاه ها و زیرزمین در ماه های تابستان اعمال می شود. اما با evaLIGHT، فضای محدود دیگر هیچ مشکلی ندارند. با اندازه کمتر از ۷ اینچ در هر لبه، این دستگاه جمع و جور می تواند به شما در خنک شدن در هر محیط کمک کند.

با استفاده از تبخیر، evaLIGHT یک توده هوای سرد ایجاد می کند که حدود ۳ متر مربع (۳۲ فوت ۲) را شامل می شود. این دستگاه همچنین به عنوان یک رطوبت ساز عمل می کند، در حالی که فیلتر هوا ساخته شده است تا هوا را تمیز کند.