کارگردان فیلم "اقیانوس پشت پنجره" در نشست رسانه ای فیلم:

این روزها باید فیلم درباره کودک ساخت

نویسنده و کارگردان فیلم “اقیانوس پشت پنجره” گفت: فیلم باید درباره کودکان باشد نه برای کودکان به این دلیل که تکنولوژی امروزی در کودکان و نوجوانان رسوخ کرده و باید این مسائل در سینما بازتاب پیدا کند.

این روزها باید فیلم درباره کودک ساخت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نشست رسانه ای فیلم« اقیانوس پشت پنچره» با حضور عوامل فیلم و خبرنگاران برگزار شد. بابک نبی زاده کارگردان فیلم «اقیانوس پشت پنجره» درنشست خبری این فیلم اظهار کرد: داستان اصلی فیلم پایان مناسبی دارد و در این فیلم استقلال کودکان را نشان داده ایم.

کارگردان فیلم «اقیانوس پشت پنجره» افرود: اگر هر نوع پایان درون این فیلم قرار می‌دادیم داستان به اتمام می‌رسید اما نمی توانست به این اندازه برای مخاطب جذاب باشد. من در جنوب کشور رفت و آمد های زیادی دارم و سعی داشتم در این فیلم زندگی مردمان جنوب را نشان دهم.

نبی‌زاده با بیان اینکه ضرب اهنگ نیمه دوم فیلم کمی کند و ضعیف است، گفت: قهرمان داستان به آرامی در این فیلم نشان داده  می‌شود وبا اینکه قهرمان را به یکباره در داستان به قهرمان تبدیل کنیم موافق نیستم.

کارگردان اقیانوس پشت پنجره اظهار کرد: به نظر من فیلم باید درباره کودکان باشد نه برای کودکان به این دلیل که تکنولوژی امروزی در کودکان و نوجوانان رسوخ کرده و باید این مسائل در سینما بازتاب پیدا کند.

در ادامه سید جلال چاووشیان تهیه کننده فیلم “اقیانوس پشت پنجره” گفت: اگر در حال حاظر بخواهیم چنین فیلمی بسازیم بالای سه میلیارد بودحه نیازمندیم ولی فیلم “اقیانوس پشت پنجره” با یک میلیارد و در ۵۳ جلسه ساخته شده و حدودا یک سال، تولید فیلم زمان برده است.