تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 271490
شنبه - 1 اردیبهشت 1397 - 23:19

ایسوس تایید کرد: منتظر عرضه یک گوشی گیمینگ قدرتمند تحت برند ROG باشید

پس از رونمایی شیائومی از گوشی گیمینگ Black Shark و همچنین عرضه اسمارت فون دیگری در این رده توسط کمپانی Razer، به نظر می‌رسد اکنون ایسوس نیز به فکر تولید و عرضه یک گوشی گیمینگ افتاده است.

ایسوس تایید کرد: منتظر عرضه یک گوشی گیمینگ قدرتمند تحت برند ROG باشید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،پس از رونمایی شیائومی از گوشی گیمینگ Black Shark و همچنین عرضه اسمارت فون دیگری در این رده توسط کمپانی Razer، به نظر می‌رسد اکنون ایسوس نیز به فکر تولید و عرضه یک گوشی گیمینگ افتاده است.

ایسوس به تازگی اعلام کرده است که در آینده و تحت برند رده بالای Republic of Gamers یک گوشی گیمینگ را تولید و روانه بازار خواهد کرد. این کمپانی سال‌هاست که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان فطعات سخت افزاری ویژه گیمینگ در رده مادربرد، کارت‌های گرافیک و… شناخته می‌شود و به همین دلیل حضور آن در بازار گوشی‌های هوشمند گیمینگ، خبری خوب برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های موبایل محسوب می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دیگری از این گوشی گیمینگ در اختیار قرار نگرفته است و حتی کوچک‌ترین جزییات از قطعات سخت افزاری یا طراحی آن در دسترس نیست. اگرچه عمده قطعات سخت افزاری عرضه شده توسط ایسوس به عنوان محصولاتی بالارده و گران قیمت شناخته می‌شوند اما گوشی‌های هوشمند آن دارای ارزش خرید بالایی هستند. به همین دلیل انتظار می‌رود این گوشی گیمینگ نیز در محدوده قیمت پایین روانه بازار شود و ایسوس سود قابل توجهی برای عرضه آن در نظر نگیرد. گوشی Black Shark که چندی پیش از سوی شیائومی معرفی شد دارای قیمت بسیار مناسبی بود؛ به همین دلیل اگر ایسوس قصد رقابت با این محصول را دارد باید قیمت مناسبی را برای گوشی گیمینگ خود در نظر بگیرد.

از سوی دیگر ایسوس باید توجه داشته باشد که محصولات عرضه شده توسط شیائومی و Razer در این رده از قطعات سخت افزاری قدرتمندی برخوردار هستند. با این اوصاف ممکن است گوشی گیمینگ ایسوس ترکیبی از بهترین قطعات سخت افزاری موجود در این گوشی باشد و همچنین دارای یک صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی باشد. به منظور دست‌یابی به حداکثر توان پردازنده، انتظار می‌رود شاهد حضور یک سیستم خنک کننده ویژه و کارآمد نیز در این گوشی باشیم.