به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد ، فردین بلوچی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی اظهار کرد: سازمان انتقال خون جزو سازمان‌های برتر در کشور است و در حوزه پلاسما و اهدای داوطلبانه خون در دنیا نمونه و مرجع هستیم.

مشاور مدیرکل سازمان انتقال خون ایران تصریح کرد: باهمت و تلاش مدیر و همکاران خراسان شمالی، سازمان انتقال خون این استان نسبت به گذشته رشد خوبی داشته و استانداردسازی در فضای فیزیکی آن به خوبی انجام‌گرفته است.

مجید پورعیسی نیز در این آیین اظهار داشت: استانداری همکاری خود را در اختصاص زمین برای ساخت مرکز جامع اهدای خون اعلام می‌کند و برنامه‌ریزی در این زمینه باید با شهرداری، راه و شهرسازی و منابع طبیعی انجام و در قالب تفاهم‌نامه اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: ضرورت احداث مرکز جامع اهدای خون در استان بیش‌ازپیش احساس می‌شود که امیدواریم سازمان انتقال خون کشور این موضوع را موردتوجه قرار دهد.

وی افزود: برای داشتن جامعه پویا باید مدیران شایسته انتخاب کنیم چون مدیران توانمند می‌توانند چالش‌های موجود در دستگاه‌ها را به فرصت‌ها تبدیل کنند.

گفتنی است، از زحمات دکتر احسان روشن‌روان قدردانی و دکتر حسین زارع به‌عنوان مدیرکل جدید سازمان انتقال خون استان معرفی شد.

انتهای پیام/