اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 777776
چهارشنبه - 2 مرداد 1398 - 20:31

ایده کاپ ششم شهر اصفهان به بخش نهایی رسید

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: ایده کاپ شهر اصفهان با موضوع «نوجوان پویا و شهر خلاق» در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

ایده کاپ ششم شهر اصفهان به بخش نهایی رسید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، سعید ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایده‌کاپ ششم با محوریت نوجوان پویا و شهر خلاق به سبکی متفاوت نسبت به پنج رویداد قبلی برگزار شده و عصر امروز رویداد پایانی آن رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در ایده کاپ ششم کارگاه‌های آموزشی برای نوجوانان برگزار شد، افزود: در این دوره بیش از ۳۰ تیم ایده پردازی شکل گرفته که ۱۰ تیم و ایده به رویداد نهایی راه پیدا کردند تا امروز در بخش اصلی به رقابت بپردازند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این دوره چهار تیم در بخش جنبی ایده‌های خود را مطرح خواهند کرد و هر تیم سه دقیقه فرصت دفاع از ایده‌های خود را دارند.

وی با اشاره به نحوه داوری ایده‌ها، گفت: داوری رویداد امروز در دو بخش داوران رسمی و رأی شهروندان خواهد بود به طوری که بر اساس ۷۰ درصد رأی داوران و ۳۰ درصد رای شرکت کنندگان تیم‌ها ارزیابی و برترین‌ها انتخاب خواهند شد.

ابراهیمی تاکید کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه نوجوانی وجود دارد که امیدواریم با برنامه‌هایی که مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین با همکاری خانه نوجوان مد نظر دارند، این ظرفیت ها در سطح شهر فعال شود.