استانها » البرز
کد خبر : 635338
چهارشنبه - 17 بهمن 1397 - 21:00
فرماندار فردیس خبر داد

ایجاد ۳۰۰ شغل با صرف اعتبار ۸۴ میلیارد تومان در فردیس

فرماندار فردیس از افتتاح ۲۲ پروژه با مجموع اعتبار ۸۴ میلیارد در این شهرستان خبرداد که برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

ایجاد ۳۰۰ شغل با صرف اعتبار ۸۴ میلیارد تومان در فردیس

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس استان از کرج، ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس صبح امروز در حاشیه سفر یک‌روزه استاندار البرز و هیأت همراه به این شهرستان ضمن اشاره به اهمیت بخش خصوصی در بهبود شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: بخش خصوصی به ایجاد رونق و اشتغال در شهرک صنعتی سیمین دشت و بهبود شرایط اقتصادی در جامعه کمک می‌کند.

وی بابیان اینکه در ابتدای سفر استاندار البرز به فردیس افتتاح تصفیه‌خانه کارخانه شیمی رنگ ساختمان در دستور کار قرار دارد، افزود: این پروژه اهمیت بسیاری برای فردیس دارد و نقش مهمی در ایمنی و سلامت شهرک صنعتی خواهد داشت.

فرماندار فردیس افتتاح پست برق ۶۶ کیلوولت فردیس را از برنامه‌های دیگر استاندار البرز در طی این سفر عنوان کرد و گفت: این پروژه بااعتباری حدود ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و برای شهرک سیمین دشت و شهرک وحدت اثرات مثبتی خواهد داشت و مردم و اهالی شهرک صنعتی هم از برکات آن استفاده خواهند کرد.

فرماندار فردیس با اشاره به افتتاح استخر سرپوشیده در شهرک وحدت گفت: ۲۲ پروژه ریزودرشت در فردیس به بهره‌برداری خواهد رسید که در این میان ۱۲ پروژه در بخش دولتی و ۱۰ پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و مجموع اعتبار این پروژه‌ها را ۸۴ میلیارد تومان برآورد شده است که برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/و/ف