تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 273320
یکشنبه - 2 اردیبهشت 1397 - 16:52

اگر گیمر هستید، بهشت شما اینجاست!

غالباً هدف همه ما از مسافرت رفتن فاصله گرفتن از دنیای شلوغ امروزی و سپری کردن زمان بیشتری با خانواده و دوستان آن هم در یک فضای صمیمی است، اما همیشه استثنا هم وجود دارد. Alienware یک اتاق اختصاصی به شماره ۲۴۲۵ در هتل هیلتون پاناما دارد که می‌تواند بهشت گیمرها باشد. در این اتاق […]

اگر گیمر هستید، بهشت شما اینجاست!

غالباً هدف همه ما از مسافرت رفتن فاصله گرفتن از دنیای شلوغ امروزی و سپری کردن زمان بیشتری با خانواده و دوستان آن هم در یک فضای صمیمی است، اما همیشه استثنا هم وجود دارد.

Alienware یک اتاق اختصاصی به شماره ۲۴۲۵ در هتل هیلتون پاناما دارد که می‌تواند بهشت گیمرها باشد. در این اتاق یک سیستم گیمینگ رده بالا از Alienware، مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای Core i7 8700، یک کارت گرافیک GeForce GTX 1080Ti انویدیا، ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 و نسخه Pro ویندوز ۱۰ فراهم شده است. همچنین یک لپ تاپ گیمینگ Alienware 15 مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای Core i7-7700HQ، گرافیک GTX 1070 و ۳۲ گیگابایت حافظه رم آنجا وجود دارد تا بتوانید هر جا که دوست داشتید بنشینید و گیم بزنید.

اما اگر فکر می‌کنید این‌ها کافی نیستند، یک هدست واقعیت مجازی Oculus Rift، یک تلویزیون ۶۵ اینچی ۴K OLED، سیستم صوتی ۵.۱ کاناله و یک مانیتور ۳۴ اینچی Alienware نیز آماده شده است. Alienware به این‌ها بسنده نکرده است و یک ماوس و کیبرد گیمینگ، کنترلرهای Xbox One Elite و حتی یک صندلی شبیه ساز بازی نیز وجود دارد. اگر هم بخواهید برای مدتی از گیمینگ فاصله بگیرید، یک جفت تخت خواب بزرگ و یک حمام لوکس هم آماده است.