تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 311067
دوشنبه - 7 خرداد 1397 - 21:05

اپل دلایل حذف اپلیکیشن Steam Link کمپانی Valve را توضیح داد

چند روز پیش بود که اپل بدون هیچ توضیحی برنامه بسیار کاربردی Steam Link کمپانی Valveرا از فروشگاه خود حذف کرد. حال این کمپانی به دلایل انجام این کار اشاره کرده و نوید بازگشت دوباره این برنامه را داده است.

اپل دلایل حذف اپلیکیشن Steam Link کمپانی Valve را توضیح داد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، چند روز پیش بود که اپل بدون هیچ توضیحی برنامه بسیار کاربردی Steam Link کمپانی Valveرا از فروشگاه خود حذف کرد. حال این کمپانی به دلایل انجام این کار اشاره کرده و نوید بازگشت دوباره این برنامه را داده است.

یکی از خبر‌های جنجالی هفته‌ی گذشته، حذف اپلیکیشن Steam Link کمپانی Valve از روی فروشگاه اپل بود. برای کسانی که نمی‌دانند باید بگوییم که این اپلیکیشن برای انجام بازی‌های فروشگاه استیم روی گوشی‌های موبایل طراحی شده است و شما می‌توانید با آن بازی‌های خریداری شده‌ی خود را هم روی گوشی خود تجربه کنید. این برنامه برای پلتفرم‌های دیگر همانند تلویزیون‌های هوشمند هم در دسترس است ولی نکته‌ی جالب در این مسئله، حذف این اپلیکیشن از فروشگاه نرم‌افزاری اپل بود.

بالاخره رئیس بازاریابی کمپانی اپل، فیل شیلر(Phil Schiller)  پس از چند روز از این اقدام به رسانه‌های توضیح داد که این اپلیکیشن به دلیل تخطی از یکسری خطوط قرمز آنان در زمینه‌های محتواهای تولید شده توسط کاربران، خرید‌های درون برنامه‌ای، کد‌های محتوایی و یکسری مسائل دیگر، از روی فروشگاه اپل حذف شده است. اما نکته‌ی مثبت ماجرا در این است که بر اساس گفته‌های شیلر، هم‌اکنون هر دو کمپانی در حال کار روی مشکل بوجود آمده هستند و می‌توانیم دوباره و در آینده‌ای نزدیک این برنامه را روی فروشگاه اپل مشاهده کرده و به تجربه‌ی بازی‌های خود رو محصولات کمپانی بپردازیم.