استانها » البرز
کد خبر : 667376
دوشنبه - 20 اسفند 1397 - 23:07
مدیرعامل شرکت دانش بنیان یوتاب خبر داد

اپلیکیشن یوآی دی راهکاری برای احراز هویت مجازی در کشور

مدیرعامل شرکت دانش بنیان یوتاب گفت: یکی از مهمترین و جدیدترین چالش ها در کشور، یعنی افزایش امنیت و صحت سنجی اطلاعات هویتی ایرانیان در فضای دیجیتال و کمک به رفع موانع توسعه ای که در این زمینه برای کسب و کارهای نوپای کشور وجود دارد، پاسخ دهد.

اپلیکیشن یوآی دی راهکاری برای احراز هویت مجازی در کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، حامد اکبری مدیرعامل شرکت دانش بنیان یوتاب و مدیرپروژه یوآی دی با حضور در آئین رونمایی گفت: یکی از مهمترین و جدیدترین چالش ها در کشور، یعنی افزایش امنیت و صحت سنجی اطلاعات هویتی ایرانیان در فضای دیجیتال و کمک به رفع موانع توسعه ای که در این زمینه برای کسب و کارهای نوپای کشور وجود دارد، پاسخ دهد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان یوتاب و مدیرپروژه یوآی دی افزود: احراز هویت یکی از مقوله های اجتماعی است که همواره گریبانگیر نظرات و قالب های مختلف است به این معنا که این همواره این سوال مطرح می شود که وظیفه احراز هویت با خود فرد، دانشگاه و … است؟

مدیرعامل شرکت دانش بنیان یوتاب افزود: به چند دلیل در این دانشکده رونمایی از طرح یوآیدی اولین پلتفرم رگ تک و احراز هویت مجازی در کشور برگزارشد که عمده دلیل آن میزان حداکثر استقبال از این اپلیکیشن است.

اکبری توضیح داد: پیشرفت و تحقق این طرح از دانشگاه در موضوعات فناورانه زمینه استقبال جوانان را فراهم می کند؛ بیشترین کاربرد این محصول دانش بنیان ویژه دانشجویان است.

وی با بیان این مطلب که یوآی دی برای مردم چی میکند؟ تصریح کرد: این فرآیند و محصول علمی ظرفیتی برای افراد جهت حفظ حقوق و اطلاعات داده آنان است تا در مسیرهای مجازی و اینترنتی از آسیب مصون بماند.

این پژوهشگر و محقق توضیح داد: یوآی دی آمادگی الکترونیکی حفظ اطلاعات داده را بالا می برد از هر نظر سنجی و غیره در حال شبانه روزی آمادگی ارائه برنامه دارد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان یوتاب و مدیرپروژه یوآی دی در پایان تاکید کرد: احراز هویت برمبنای کدملی با هدف بهره مندی از اپلیکیشن ها و برآوردهای مالی است که برمبنای این اپلیکیشن با موبایل احراز هویت فرد انجام می شود.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۷/س/۳