تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 502657
چهارشنبه - 9 آبان 1397 - 21:49

اوپو K1 ؛ میان رده ای که نقطه ضعف نخواهد داشت

گوشی هوشمند اوپو K1 بدون شک در روزهای آینده فروش بسیار خوبی را برای این برند قدرتمند رقم خواهد زد.

اوپو K1 ؛ میان رده ای که نقطه ضعف نخواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری ربیع،این گوشی هوشمند که با قیمتی در حدود ۲۵۰ یورو به فروش خواهدرسید تمام ویژگی های یک میان رده بدون نقص را دارد و کمتر کاربری می تواند ایراد خاصی از این گوشی هوشمند خوش قیمت پیدا کند.

اوپو K1 ؛ دوربین سلفی قدرتمند ترین ویژگی این مدل است

گوشی هوشمند اوپو K1 دارای دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است، این ترکیب بسیار شبیه به میان رده های برند هوآوی است که در سال جاری موفقیت بسیاری به دست آورده است. در بخش دوربین سلفی نیز حضور یک لنز ۲۵ مگاپیکسلی برای رقابت با پرچمداران در نظر گرفته شده و بدون شک شاهد یک ویژگی خارق العاده برای این محصول هستیم. کمپانی چینی اوپو در این بخش فیلم برداری ۴K را برای کاربران در نظر گرفته که بدون شک برای یک گوشی هوشمند ۲۵۰ یورویی شگفت انگیز خواهد بود.

اوپو K1 ؛ میان رده ای که نقطه ضعف نخواهد داشت

میان رده اوپو از پردازنده پرتکرار این روز های خود استفاده کرده است

گوشی هوشمند اوپو K1 دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ است. این پردازنده ۱۴ نانومتری شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کرده است. این پردازنده در دو نسخه روانه بازار شذه و حضور رم های نرم افزاری ۴ و ۶ گیگابایت در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بازه قیمتی بیشتری را برای خرید این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی هوشمند با اندروید ۸.۱ روانه بازار فروش خواهد شد.

صفحه نمایشی که رقیب پرچمداران برند های قدرتمند خواهد بود

این کمپانی قدرتمند صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس را در اختیار کاربران قرار می دهد. استفاده از پنل سوپر آمولد و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ نیز تضمین کننده فروش خوب این گوشی هوشمند خواهد بود. میان رده جدید اوپو دارای تراکم پیکسلی ۴۰۳ است که برای یک میان رده رقم مناسبی محسوب می شود. در کنار این ویژگی های بسیار جالب توجه باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری برای این میان رده در نظر گرفته شده که برای این قیمت یک باتری بسیار منطقی محسوب می شود، شاید تنها نقطه ضعف این گوشی هوشمند را باید پشتیبانی نکردن از فناوری شارژ سریع دانست که از پورت تایپ سی بهره نمی برد.

گوشی هوشمند اوپو K1 از معدود گوشی های هوشمند است که از نسخه پنجم بلوتوث بهره می برد و کاربران به واسطه این سخت افزار می توانند همگام سازی شگفت انگیزی را تجربه کنند.