تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 372334
پنجشنبه - 11 مرداد 1397 - 19:19

اوپو برند های دیگر را به چالش دعوت می کند

اوپو بازی با تصاویر را برای جذابیت بیشتر گوشی هوشمند خود ادامه می دهد .

اوپو برند های دیگر را به چالش دعوت می کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع،چند روز پیش این برند پرطرفدار که در حال حاضر پنجمین برند پرفروش گوشی های هوشمند است تصویری را منتشر کرد که نشان می داد گوشی هوشمند جدید این برند در داخل یک آبشار وجود دارد و به نظر می رسید که این تصویر خبر از یک گوشی مقاوم در برابر آب دارد اما به نظر می رسد اوپو قصد دارد یک گوشی هوشمند روانه بازار کند که بیش از یک استاندارد مقاوم بودن در برابر آب را دارد. البته باید دید اوپو چه تفکراتی نسبت به این تصاویر خواهد داشت و چه هدفی را دنبال می کند. امروز نیز دو تیزر از این گوشی هوشمند که Oppo F9 نام دارد منتشر شد و نشان از یک گوشی بسیار مقاوم در برابر آب را دارد.

اوپو در بازار ایران کمتر مورد بررسی و فروش قرار می گیرد اما به نظر می رسد در بازار جهانی بسیار پرفروش خواهد بود. شاید برای آشنایی با برند اوپو کافی است بدانیم برند منحصر به فرد وان پلاس نیز یکی از زیر برند های این شرکت تا مدتی پیش بوده است و در چند سال اخیر به صورت جداگانه فعالیت می کند.

همانطور که بیان شد هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند تا چه حد در برابر آب مقاوم خواهد بود . اما حداقل می توان این موضوع را پیشبینی کرد که این گوشی هوشمند حداقل دارای IP67 است که می تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق یک متر و نیمی در شرایط کنترل شده در آب بماند. با توجه به تصاویر موجود می توان این برداشت را داشت که گوشی های سری جدید  اوپو که Oppo F9 نام دارد توانایی بیشتری در داخل آب بودن را ندارد و در برابر رطوبت نیز تاثیر پذیری بسیاری نخواهد داشت با این تفاسیر به نظر می رسد این برند قدرتمند که به دنبال ساخت گوشی تاشو نیز هست قصد دارد تمام نیاز های کاربران را مورد پوشش خود قرار دهد و این بار در Oppo F9 به سراغ افرادی که قصد دارند گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب داشته باشند رفته است.

این گوشی هوشمند که دارای بریدگی صفحه نمایش نیز خواهد بود به نظر می رسد یکی از برترین دوربین های سلفی را برای کاربران علاقه مند به عکاسی همراه داشته باشد و این شایعات وجود دارد که Oppo F9 حداقل دارای دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی خواهد بود .

حال با این وجود باید منتظر خبر هایی دیگر از کمپانی اوپودر مورد این گوشی هوشمند بود و به این موضوع پرداخت که تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند چه موضوعاتی را با خود به همراه دارد.