تولیدی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان » فلاورجان
کد خبر : 250416
سه شنبه - 22 اسفند 1396 - 22:29
خبرنگار: سمیه فکاری

اولین یادواره شهدای کارمند در شهرستان فلاورجان برگزار شد

 همزمان با روز شهید اولین یادواره شهدای کارمند شهرستان در سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار شد.

اولین یادواره شهدای کارمند در شهرستان فلاورجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با روز شهید اولین یادواره شهدای کارمند شهرستان در سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان حفظ وحدت، دفاع از ولایت‌فقیه، رعایت تقوا و اخلاق اسلامی، توصیه به نماز اول وقت، امر به ‌معروف و نهی از منکر، حجاب وعفاف و توصیه به مسؤولان تلاش درجهت رضایت‌مندی مردم را از جمله وصایای شهدا عنوان کرد وگفت: با جاری شدن نخستین قطره خون شهید تمام گناهان شهید بخشیده خواهد شد که به‌ محض شهادت جایگاه خود را در بهشت خواهد دید و این شهید از فشار قبر در امان بوده است و آخر مقام شفاعت شهید که امید است همگان مورد عنایت مقام شهدا در شفاعت قرار گیرند.

به گفته داریوش وکیلی امروز وظیفه همگان است که نگذاریم آرمان‌های شهدا به فراموش سپرده شود و با برادری و همدلی آرمان شهدا را به سرمنزل مقصود برسانیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

وی به سالروز تأسیس بنیاد شهید اشاره کرد و افزود : دوراندیشی امام(ره) در پایه‌گذاری این نهاد مقدس موجب شد که وظیفه ما در قبال مقام شهدا سنگین‌تر از گذشته شود و امید است که بتوانیم قدردان ذره‌ای از جان‌فشانی‌های خانواده‌های ایثارگران و شهدا باشیم.
درپایان از خانواده های شهدای کارمند شهرستان با اهدای جوایز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/