اقتصاد مقاومتی، اشتغال » اقتصادی
کد خبر : 999703
شنبه - 11 اردیبهشت 1400 - 11:20
فیروزی پوربادی:

اولین قدم در تحقق شعار سال توجه به جامعه کارگری است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر به دنبال تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها هستیم اولین قدم مسئولین در این راه، رسیدگی ویژه به جامعه کارگری است چراکه در خط مقدم تولید در حال جانفشانی هستند.

اولین قدم در تحقق شعار سال توجه به جامعه کارگری است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، تاکید کرد: کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ما هستند که بدون شک فراهم کردن اسباب آسایش و امنیت شغلی این قشر زحمت کش وظیفه همه مسئولین بویژه مسئولین محترم اقتصادی کشور است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«روز یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کار و کارگر است، بدون شک امروز چرخ اقتصاد کشور با جان فشانی کارگران عزیز، در حال چرخش است و شعار هر ساله مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد کشور را حقیقتاً کارگران عزیز به خوبی درک کرده و بخشی از آن را که سهم شان است، به خوبی تحقق بخشیده اند.

جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام بسیار ارزشمند توصیف شده و در حدیثی که پیامبر اکرم (ص) می فرماید:«اَلکادُّ لِعِیالِهِ کَالْمُجاهدِ فی سَبیلِ الله؛«کسی که برای اداره زندگی خانواده اش تلاش می کند، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می کند»

کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ما هستند که بدون شک امروز آسایش و امنیت شغلی این قشر زحمت کش وظیفه همه مسئولین بویژه مسئولین محترم اقتصادی کشور است که باید به حقوق و معیشت این عزیزان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بدون شک اگر به دنبال تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها هستیم اولین قدم مسئولین در این راه، رسیدگی ویژه به جامعه کارگری است که این عزیزان الحق و الانصاف در خط مقدم تولید در حال جانفشانی هستند و توجه به این قشر عزیز بایستی در اولویت باشد.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم این روز بزرگ را به کارگران متعهد و عزیز کشور بویژه کارگران عزیز و شریف حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر و خانواده محترم این عزیزان زحمت کش تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون همه عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

رحمت الله فیروزی پور
نماینده مردم شریف نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی»