پیشخوان » تولیدی » نجمه کریمیان
کد خبر : 1017795
سه شنبه - 10 خرداد 1401 - 16:59
نگاهی به سریال های پارسا پیروزفر؛

اولین حضور در یک سریال شبکه خانگی

سریال یاغی این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند، یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.کارگردان این مجموعه محمد کارت است.

اولین حضور در یک سریال شبکه خانگی

نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، یکی از بازیگران شاخص این مجموعه ستاره جذاب و کم کار سینما و تلویزیون پارسا پیروز فر است.

او برای اولین بار در یک سریال نمایش خانگی حضور پیدا کرده است.

نگاهی کوتاه به سریال های موفق این بازیگر و به خصوص درخشش آن در سریال در چشم باد به وضوح نوید آن را می دهد که حضورش در سریال یاغی برنگ برنده ای برای محمد کارت کارگردان این مجموعه باشد.

در اینجا نگاهی به سریال هایی که تاکنون از این بازیگر پخش شده می اندازیم.

اولین سریالی که پارسا پیروز فر در آن حضور پیدا کرد سریال در پناه تو بود که در سال ۱۳۷۴ پخش شد.این سریال یکی از محبوب ترین مجموعه های تلویزیونی در بین مردم بود.

پارسا پیروز فر با وجود نقشی کوتاه در این سریال توانست خودی نشان دهد و توانست راه پر پیچ و خم بازیگری را هموار کند.

در قلب من عنوان سریال دیگری بود که این بازیگر در نقش یک پسر سر براه در یک خانواده فقیر بازی کرد و از عهده این نقش نیز به خوبی برآمد.

سریال سفر سبز که در سال ۱۳۸۱ پخش شد برگ برنده ای از این بازیگر بود که توانست با شناخت درست از نقش خود و ایفای خوب آن بتواند پله های ترقی را طی کند.

اما سریال درخشان در چشم باد نقطه اوج این بازیگر بود.و در میان سریال هایی که تا کنون از این بازیگر پخش شده بیشتر از همه در ذهن ها مانده است و یکی از به یاد ماندنی ترین سریال های تاریخی کشور بود.

پارسا پیروفر در این سریال نفش اصلی را به عهده داشت و با بازی درست و بجای خود در سه دوره تاریخی نقشی ماندگار از خود به جای گذاشت.

حالا بعد از مدت ها این بازیگر با حضور در سریال یاغی با نقش فردی ثروتمند و بانفوذ در کشتی که مالک یک باشگاه کشتی است معرفی شده است.

حضور پارسا پیروز فر در این سریال باعث شده نگاه ها به این سریال جلب شود حال باید دید که می تواند نقش ماندگاری همانند بازی های قبل خود به جای بگذارد یا خیر؟

نجمه کریمیان