استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 750864
چهارشنبه - 5 تیر 1398 - 16:55

اولین جشنواره عکس سیما منظر و فضای سبز شهری سمنان افتتاح شد

اولین جشنواره عکس سیما منظر و فضای سبز شهری در فرهنگ سرای امید خانواده با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری افتتاح شد.

اولین جشنواره عکس سیما منظر و فضای سبز شهری سمنان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اولین جشنواره عکس سیما منظر و فضای سبز شهری در فرهنگ سرای امید خانواده با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری افتتاح شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در افتتاحیه این جشنواره گفت: در این جشنواره نقد سیما و منظر شهری با هدف ارتقاء سطح آگاهی جامعه در مطالبه کیفیت و حساسیت نسبت به سیما منظر شهری، ترویج نگاه کیفی در طرح های اجرایی، برنامه های ساماندهی و سیاست گذاری در حوزه سیمای شهری در راستای حضور هرچه بیشتر شرکت کنندگان شهری دنبال می شود.

سید محمد قاسمی افزود: این جشنواره در دو بخش حرفه ای و آماتور برگزار شد که در بخش حرفه ای ۱۲۰ اثر و در بخش آماتور ۲۰۰ اثر به واحد دبیر خانه دائمی این سازمان ارائه گردید و در هر بخش داوران ۳ نفر را برگزیده و جوایزی اهدا گردید.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای اولین بار توسط سازمان سیما منظر برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره با هماهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان به مدت ۷ روز در فرهنگ سرای امید خانواده دایر می باشد که علاقه مندان می توانند بعد از ظهرها از ساعت ۱۸ الی ۲۰ جهت بازدید از نمایشگاه دیدن فرمایند .

قاسمی در پایان اظهار داشت: در این نمایشگاه همچنین ۳ غرفه آموزشی با حضور کارشناسان این سازمان در خصوص آفات و بیماری ها، نگهداری، معرفی گونه های گیاهی، غرفه نقاشی جهت رنگ آمیزی گلدان های سفالی و غرفه ساخت گلدان با وسایل بازیافتی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه در نظر گرفته شده است.