استانها » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 879248
یکشنبه - 19 آبان 1398 - 20:37

اهدای نشان صلح جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک به مهمانان خارجی

کودکان همدانی نشان صلح بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را به مهمانان خارجی اهدا و پیام دوستی برای تمام کودکان جهان اسال کردند.

اهدای نشان صلح جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک به مهمانان خارجی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در چهارمین روز از بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، آئین خوش‌آمدگویی به هنرمندان خارجی در هتل محل اسکان مهمانان جشنواره برگزار شد.

در این آئین نشان صلح توسط کودکان همدانی به مهمانان خارجی اهدا شد و پیام دوستی خود را به تمام کودکان کشورهای جهان اعلام کردند.

شعار جشنواره بیست و ششم  “کودک، طبیعت، تئاتر” است و کودکان برای حفظ محیط زیست دست اتحاد به یکدیگر دادند تا محافظان خوبی برای طبیعت باشند.

 دبیر این جشنواره و جمعی از هنرمندان در کنار مهمانان خارجی در این برنامه حضور داشتند.

مجید قناد از شرکت گروه های نمایشی هفت کشور دعوت شده به جشنواره قدردانی و ابراز امیدواری کرد در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین لحظات خوبی را سپری کنند.

۵۰ نفر از هنرمندان تئاتر کشورهای ایتالیا، یونان، آرژانتین، اسپانیا، فرانسه، بلژیک و تاجیکستان در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به مدت یک هفته مهمان همدان هستند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار “کودک، طبیعت، تئاتر” از ۱۶ آبان آغاز شد و تا بیست و یکم این ماه ادامه دارد.

۵۳ نمایش ایرانی و خارجی در این رویداد جهانی اجرا می شود، علاقه مندان برای تهیه بلیت نمایش های جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.